wat hadden jullie op de uitnodiging staan

Ja de vraag zegt al genoeg,haha!
Ik zou een gedichtje ofzo nog welleuk vinden. En we willen rond 14.30 uur de taart aansnijden dus dat zet ik er zowiezo op.

groetjes lente

Hiep hiep hoeraaaa!! Hiep hiep hoi

Hier is een berichtje van mij, kleine Joy
Ik wil aan jullie heel graag laten horen
Dat ik bijna 1 jaar geleden werd geboren
Op 5 jan wil ik mijn feestje vieren gaan
Er zal dan 1 kaarsje op mijn taart staan
Vanaf 15.00 uur wil ik jullie welkom heten
Het wordt vast een dag om nooit te vergeten
Jullie zijn er dan op die dag toch ook wel bij?
Tot dan allemaal, en heel veel liefs van mij
XXX Joy

Heb je geen idee, wat je mij voor mijn verjaardag zou kunnen schenken??
Dan zou je bijvoorbeeld aan: houten puzzel, boekje, auto, Little people of Duplo kunnen denken
Maar je zou me het allermeest plezieren
Als je samen met mij mijn verjaardag komt vieren!!!!!

Tot op mijn feestje
Devin

Het is snel gegaan en bijna niet te geloven
Maar mijn babytijd is echt om gevlogen
18 Augustus wordt ik dreumes en is het de dag
Dat ik mijn allereerste verjaardag vieren mag
Papa en mama zullen alles mooi versieren
Komen jullie van 1400 tot 1800 om het mee te vieren?

Groetjes Micah

Hoi hoi,

Dit stond op Jayden zijn uitnodiging:

Hallo iedereen,

Zoals jullie wel zullen weten is het zondag 18 mei precies 1 jaar geleden dat   ik geboren ben.
Om dat te vieren mag ik van mijn papa & mama een feestje geven.
Ik krijg een grote taart met 1 kaasje erop en die blaas ik uit om 15 uur, ik zou het leuk vinden als iedereen daar bij is.
Voor het avond eten wordt gezorgd dus wij zouden het gezellig vinden als jullie blijven eten, eten jullie niet mee laat het dan even aan mijn papa of mama weten: 06-.............

Tot 18 mei! Dikke kus van Jayden

Sucses met het maken van de uitnodiging...
Groetjes, Patricia  (Jayden 18-05-2007)

heey goed onderwerp daar zat ik ook over te denken...
dus ik kan je niet verder helpen maar wil wel effe zeggen..

KEZFAN WAT SUPER TEKSTEN!!! IK GA ER ZEKER EENTJE VAN GEBRUIKEN!!!THANKS!!groetjes antoinet

Hoi,
Alvast bedankt voor jullie reacties.Erg leuk!
Vooral het tweede gedichtje van Kezfan spreekt me aan. Als iemand nog ideen heeft,ik lees ze graag,haha!

X

bij dit grote moment in mijn jonge leven
willen mama en papa graag een feestje geven
want bijna 1 jaar geleden, ja echt waar
kreeg mama weeën en was ik daar
op ... (datum) mag ik knoeien met mijn eerste stukje taart
komen jullie ook kijken dan naar mijn mooie slagroombaard?

Maar als ik het goed begrijp sturen jullie iedereen ook echt een kaartje? Wij zeggen gewoon altijd, dan en dan vieren we een verjaardag en kijk maar of je komt. . . .

Maar misschien is een uitnodiging voor de eerste verjaardag wel leuk om te maken!

quote: MOONPOONTJE reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-06-2008 14:37:54'));

Maar als ik het goed begrijp sturen jullie iedereen ook echt een kaartje? Wij zeggen gewoon altijd, dan en dan vieren we een verjaardag en kijk maar of je komt. . . .

Maar misschien is een uitnodiging voor de eerste verjaardag wel leuk om te maken!

Wij sturen inderdaad iedereen een uitnodiging. We plaatsen er twaalf foto's op met van elke maand van Marissa 1 foto en dan een grote foto in het midden van Marissa. We zetten er een begin en eindtijd op en wanneer we de taart aansnijden. Iedereen mag mee eten dus ook dat zetten we er op. En misschien kado tips? Hoewel ik dat altijd vervelend vind om te doen dus dat weten we nog niet zeker.

Terug
Bovenaan