wat heb ik nou weer

A

Anoniem

Guest
hoi lieve meiden,

ik zit ergens mee en ik kan nergens het antwoord vinden dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik ben 24 jaar en ben ik augustus gestopt met de pil ben steeds optijd ongi geworden maar de laatste keer was ik 4 dagen overtijd toen ik ongi werd balen dus, en was dus 22-11-2004 ongi ge worden en ik heb de 26, de 28 en de 30 geklust, nu was het vanochtens dat we na het klussen bruinbloed (sorry voor de detal) tussen het sperma vonden bij mij. de rest van de dag had ik steeds op mijn wc papiertje bruine afscheiding en net was het een beetje helder rood. heb voor de zekerheid een maandverbandje in mijn broekje. IK maak me best ongerust over wat er nu aan de hand is kan iemand mij gerust stellen of er een verklaring voor geven. ik ben namelijk zo bang dat mijn hele cyclus in dew ar raakt.
Wie o wie kan mij helpen, alvast enorm bedankt.

hi tygertje,

Als ik dit zo lees dan is het gewoon nog bloed van de ongi het duurt meestal wel een dag of 3-4 en daarna komt er afentoe nog wat dat kan best nog wel 3 dagen later zijn hoor en dat kan dus ook donker oud bloed zijn dus ik denk dat het dat is .

Als je de 22 ongi bent dan ben je op de 26 ste ook nog ongi, althans de nasleep van de ongi is nog bezig, en daarom heb je dat bloed nog gehad zo zie ik het,

ik heb het in ieder geval ook zo!

Op dag 26-28-30 sex hebben is toch voor de bevruchting te vroeg???!!

succes Chili x

de 26 was mijn laatste dag en er kwam niks meer uit (raar om te zeggen zo) heb nu een licht misselijk gevoel.maar meschien ben ik mezelf ook helemaal gek aan het mken omdat we het zo graag willen. in ieder geval bedankt voor je reactie

Misschien heeft je vriend de avond er voor iets binnen in jou geraakt dat je daarom een beetje bloed verloor. Ik weet het natuurlijk ook niet zeker maar het is een optie.

Veel succes met zwanger worden.

Veel liefs Biaggi

Terug
Bovenaan