Wat heb ik nou weer???????????

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,
Wie kan mij vertellen wat dit is?
Ik ben 28 maart ongi geworden,dit duurde niet zo lang als anders maar was volgens mij wel een gewone ongi. Nou zou ik dus vandaag of morgen mijn eisprong hebben, sinds vanmorgen pijn in de onderbuik, ook beetje opgeblazen gevoel. Ik heb nog nooit mijn eisprong kunnen voelen. (ben nu ruim half jaar bezig om zwanger te worden, na bijna 15 pil) Toen ik net op de toilet zat had ik plots wat bloed bij het afvegen. Kan de eisprong gepaard gaan met bloedverlies? En wie heeft dit ook al eens gehad? Wat kan het anders zijn?
Groetjes cinber

Hoi. Ik heb iets soortgelijks beleefd. Ik ben 23 maart ongesteld geworden en dat was een gewone menstruatie van 5 dagen. Mijn eisprong zou bij mijn cyclus op  afgelopen donderdag of vrijdag geweest moeten zijn. Nu was ik zaterdag een dagje weg en ging in restaurant naar de wc. Ik was wat gehaast want er stond een rij voor de wc te wachten. Toen ik in de wc keek, zag ik een soort bloedpropje liggen. Heel raar. Ik heb er niet uitgebreid naar gekeken omdat ik dus gehaast was..Bij het afvegen zat op het wc papier geen bloed ofzo. Voor de rest geen bloed gehad. Ik dacht aan evt. innesteling (ook bij jou misschien?) maar daar leek het wat te vroeg voor. Wie herkent onze verhalen em weet wat dit is?

Hoi Cinber,

Ik weet dat een eisprong gepaard kan gaan met bloedverlies.
Ik heb het nu niet meer maar het eerste halve jaar nadat ik was gestopt had ik het ook.
Ik vond het erg raar dat ik op dag 15 bloedverlies had en was albang dat mijn eitje meteen te gronde ging..maar ben bij de dokter geweest en die zei dat sommige vrouwen ovulatiebloedingen kunnen hebben...dan is het vanaf de plek waar het eitje springt even wat gevoeliger en de sprong best heftig waarschijnlijk...en dan kan er wat bloed meekomen...
Dus het is best mogelijk!
Succes met klussen nu!

Liefs Linnepinnie

Hoi Linnepinnie. Je hebt mij in ieder geval wat gerustgesteld.(ik hoop Cinber ook)  (ik hoop dat ik dan een late eisprong heb gehad..)

Terug
Bovenaan