wat heb ik nou weer???

hallo meiden ik weet niet of dat jullie mijn verhaal noog een beetje herrinneren???
maar vorige maand was ik niet ong geworden maar ook niet zwanger?? dus heb ik een kuur provera gekregen van 10 dagen, 1 tablet ingenomen en ik begon meteen te vloeien, toen mijn kuur afgelopen   was na 10 dagen te vloeien ben ik heel erg ong geworden, toen moest ik weer bij de gyn terug komen, en toen zaten er twee eitjes?? 2 dagen later kom ik terug bij een andere gyn omdat de mijne op vakantie ging en toen zei ze ze dat ik geen 2 eitjes had maar 2 cystes?? toen moest ik maar 4 dagen later terug komen en dan zouden ze weer kijken, nou na 4 dagen weer terug weer bij een andere!! 1 cyste en meer niet meer dus eigenlijk had ik dus een eisprong gehad zei ze, zat ook wat vocht onder in mijn buik dus dat zou wijzen op een eisprong maar ik moest afgelopen vrijdag toch maar voor de zekerheid bloed laten prikken, en wat denk je volgens de bloeduitslagen geen eisprong gehad, dus moet ik aanstaande maandag terug komen voor verdere onderzoeken wat ze dan gaan doen weet ik niet, maar wat gebeurt nou vrijdag middag word ik opeens zwaar ong!!!!!! dus ben benieuwd hoe dit allemaal kan???? ik weet er allemaal niks meer van,
wie van jullie heeft dit ook ooit meegemaakt,
ik ben zo bang dat ik dadelijk iedere keer om de twee weken of zo ong wordt en dan dat het steeds eerder wordt en dat dan op het laatst van het liedje mijn baarmoeder er uit moet of zoiets dergelijks, ik weet dat het misschien zwaar klinkt, maar ik ben daar zo bang voor,
ik hoop eigenlijk van de ene kant niet dat iemand antwoord heeft op mijn vraag, want ik gun dit niemand natuurlijk, maar ik hoop dat jullie er misschien een antwoord op hebben wat jullie zelf denken wat dit is?? en niet meegemaakt hebben.
alvast kei bedankt,
xxx wendy

hallo Wendy,

jee wat een pech heb je toch.
Gelukkig ben je bij een gyn onder behandeling die je goed in de gaten houdt.

Heel veel sterkte meid

Liefs,
mama Peet

hallo meiden ben net terug van de gyn,en nu weten ze helemaal niet meer wat ze moeten doen!!! en helemaal nu niet meer omdat ik afgelopen vrijdag ong ben geworden!!! veel te vroeg en ook nog eens terwijl de bloeduitslagen vertelden dat ik geen eisprong had gehad!!
nu gaan ze me weer deze maand in de gaten houden hoe of wat??en wordt ik weer zo vroeg ong of andere gekke dingen dan willen ze vanaf volgende maand met hormonen beginnen!! weet verder niet hoe of wat maar dat zou ze dan wel allemaal uit leggen zei ze, ik heb wel gevraagd of dat je dan inderdaad veel meer kans hebt op een meerling?? maar toen zei ze dat dat niet zo was, maar ik heb toch wel eens andere verhalen gehoord!!! maar ja we wachten eerst deze maand wel weer af , en dan zien we wel weer verder,
hoe gaat het verder bij jullie allemaal,  
hier tobben we maar weer gewoon verder,
tot snel weer,
groetjes wendy  

hoi hoi, ik was toc op een abnormale tijd ong geworden?? nou ik ben nu nog steeds ong!! niet te geloven al 11 dagen normaal ( als ) ik ong wordt dan ben ik er binnen een dag of 5 van af maar nu duurt het lang!! zou dat nog van die proverakuur af kunnen komen?? die heb ik 25 juni gekregen?? die is toch al lang uit gewerkt??
ik weet het niet meer hoor,
morgen moet ik weer naar de gyn terug om te kijken of dat er een eitje bezig is om te groeien?? en dan beginnen we weer met de dagelijkse bezoekjes alleen ben ik benieuwd wat ze te vertellen heeft over dat ik nog steeds ong ben?? ze wist het vorige week al niet laat staan nu dat ik al zo lang ong ben??
ik had nooit gedacht dat er zoveel problemen konden ontstaan bij het zwanger raken,
als je er nooit mee te maken hebt gehad dan denk je er ook niet over na maar nu dat wij zelf in het ziekenhuis aan het rommelen zijn ga je eigenlijk pas na denken hoe moeilijk het is voor de gene die al jaren bezig zijn en nog steeds zonder resultaat,
ik gun dit echt niemand!!!
en ik meen echt uit de grond van mijn hart dat het voor ons allemaal weg is gelegd dat wij allemaal een heel mooi wondertje in ons handen mogen houden( hoe dan ook),
nou meiden tot morgen weer,dan laat ik jullie weten hoe het bij de gyn was,
doei doei
groetjes wendy

Terug
Bovenaan