wat heb ik nou?

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal:

vanacht tijdens het vrijen met mijn vriend had ik pijn. Het deed zeer bij het penetreren (baarmoedermond volgens mij)
Na het vrijen deed ook mijn onderbuik zeer en niet veel later daarboven ook.
Het deed op een gegeven moment zo'n zeer dat ik niet meer op of om kon.
Mijn vriend wist ook niet wat ie moest doen. We hebben toen maar de doktersdiens gebeld. De assistente aldaar raadpleegde de dienstdoend arts. En adviseerde me 2 paracetamol in te nemen, en als het 's morgens nog niet over was kon ik langs komen.
Nou ik ben toen maar zó gaan liggen dat het het minste pijn deed. En ben toen toch in slaap gevallen. vanmorgen werd ik wakker en had geen pijn meer. Ook geen bloed verloren.

ik zit trouwens op dit moment 3 dagen na mijn eisprong, maar als het mijn eisprong zou zijn, kan dit zo zeer doen?

liefs matahari

Ha matahari,

ik heb dit een paar maanden geleden ook gehad. ik had super veel buikpijn, kon niks meer. ik werk in een ziekenhuis, dus ben naar de eerste hulp gegaan, daar werd ik doorverwezen naar de gyn. die heeft een inwendige echo gemaakt. de zei dat ik waarschijnlijk een hele heftige eisprong gehad had en dat daardoor mijn eierstok wat was gaan bloeden. dit bloed prikkelt je buikvlies (bloed komt niet naar buiten) en dat doet heel veel pijn.
dus het kan van je eisprong gekomen zijn.
groetjes leetje

Hoi Leetje,

Bedankt voor je reactie.
Klinkt heel logisch, maar dan had ik wel 3 dagen later mijn eisprong. Ik had de vorige keer een cyclus van 35 dagen, en zou dan op dag 21 mijn eisrong hebben (nu dus op dag 24). Is het dan ook zo dat je gelijk die pijn hebt tijdens je eisprong (vanwege dat bloed) Of is die pijn na de eisprong  omdat dat bloed in de buikholte pas later komt.
Lekker ingewikkeld beschreven, maar misschien begrijp je mijn vraag.

liefs matahari

Terug
Bovenaan