Wat heb ik nu weer?

Hier weer eens een berichtje, want wat ik nu weer heb.
Ik heb vanaf 5 uur al 4 keer overgegeven, slokje water komt eruit en alles wat ik verder eet ook. Ik voel me helemaal uitgeput, en gisteren werd ik ook weer eens 4 dagen te vroeg ongi. Dat is al maand 4 of 5 dat ik 4 dagen te vroeg ongi. wordt.
Ik moet nooit overgeven dus wat ik nu opeens heb, ik heb wel hevige krampen, het ene moment heb ik het ijskoud en net zat ik met een bakje ijs tegen mijn lichaam aan, dan heb ik gewoon de druppels zweet over mijn hele lichaam.
Het moet nou toch echt een keer ophouden hoor, dit hoeft van mijn niet meer zo, want dan mogen ze van mijn alles wel weghalen bij me.
Ik moest even mijn agressie weer van me afschrijven, ik ben blij dat ik kan blind typen want ik kan amper mijn ogen open houden.
Nou ik stap maar weer eens voor de derde keer onder de douche, daar voel ik mijn eigen het lekkerste.
Dikke kus

Ow dat klinkt heftig zeg.

'k Heb geen ervaring maar, heb je t er al eens met je HA of Gyn over gehad? Want t lijkt me niet gezond zo...

Succes hoor, hoop dat je snel weer opknapt!

Gerrie

Wat vervelend dat het de laatste tijd zo heftig is! Ik zou idd even met je klachten naar de ha stappen. Wie weet is het iets dat 'simpel' op te lossen is??

Het klinkt echt zoals een ongi die ik vroeger had, voor ik aan de pil gaan. Kan erg heftig zijn! Ik had toen standaard de eerste 2 dagen van mijn ongi hoge koorts, spugen enz.

De ha zal toch wel een oplossing hebben?

Sterkte!

Liefs Daisy

Ach jeetje wat ontzettend vervelend zeg!! Ik zou toch even overleggen met de arts of gyn wat het kan zijn. Dit is niet vol te houden zo!!

Sterkte!

Dank je wel voor jullie lieve berichtjes.
Het is gelukkig maar bij die ene ochtend gebleven met overgeven.
De krampen die ben ik wel gewend iedere maand, en ik ben heel blij dat ik het altijd van te voren aan voel komen.
Als ik lichte krampen voel dan weet ik dat ik het die dag of de dag erna wordt.
Ik had het op zich al ingecalculeerd dat ik het deze maand ook weer eerder zou worden.
Het enige wat ik nooit heb is dat overgeven, ik wist echt niet waar ik het zoeken moest.
Maar ik ben gelukkig weer aan het aftellen.
En ja ik weet dat ik de ha eens een bezoekje moet brengen, maar ik vind dat zo een rare kwast, de domme vragen die hij stelt.
Ik denk dat ik maar beter gelijk contact met mijn gyn. op kan nemen daar heb ik veel meer aan.
Maar nogmaals bedankt iedereen.

Liefs pxdt44

Terug
Bovenaan