wat heb ik toch een heerlijke vent..

Ik ben nu aan het werk en een uurtje geleden belde ik even met jurgen. Hij vroeg wat ik vanavond gegeten had, ik vertelde hem dat het niet veel bijzonders was (restjes en dat was net genoeg voor iedereen)
Gaat een half uur geleden de bel...staat die schat voor de deur met patat en een frikandel voor alle clienten en voor mij een bamischijf.

De clienten waren helemaal dol, en het heeft heerlijk gesmaakt. Dat was nog eens een leuke verassing.

Liefs sandra

hey meis,

wat een schattie ja......en de mensen maar smikkelen....en jij helemaal gelukkig....kan het me helemaal voorstellen...

hoe gaat het nu verder met Jurgen dan.....en met zn werk????

liefs denise

Wat lief!!

Geef 'm maar een extra dikke knuffel vanavond en det feit dat hij dit doet, betekent in íeder geval dat hij weer genoeg ruimte in z'n hoofd heeft om écht met anderen bezig te zijn (met jou!!)  . En volgens mij is dat helemaal goed nieuws, toch?

Werk ze nog en dan húp naar huis! Wat een lieve actie!

Groetjes
Susan

helaas kan ik pas morgen om 12 uur naar huis maar ik ben inderdaad erg blij met deze actie.

Ik heb een enorme beroerde periode achter de rug maar ik kan nu wel veel intenser genieten van kleine dingen. Ik kan echt blij worden als hij zijn dagelijkse speelluurtje heeft met de kinderen of als hi op belt om  te vragen hoe het met mij is.

We hebben (en dan vooral jurgen zelf) nog wel eventjes te gaan maar we zitten op het juiste spoor.
Liefs sandra

Super meid! Je hebt het verdiend!

En het klinkt idd als dat het met Jurgen de goede kant opgaat en dat is hartstikke mooi!

Hoe is het eigenlijk afgelopen met zijn werk, dat heb ik gemist denk ik?

Werkse!

Ellen mv Julian

Lieve Sandra

Ben écht superblij voor je! Dat jullie/hij er nog niet zijn is ook begrijpelijk, maar het is wel heel fijn om te merken dat jullie al zo'n eind gekomen zijn. Echt heel erg super!

Werkze........ pffff, morgenochtend 12 uur is nog wel even zeg!
Liefs
Susan

Terug
Bovenaan