wat hebben jullie gedaan met konninginnen dag?

hoi hoi

wij zijn lekker naar oma gegaan heel vroeg zijn we toen de rommelmarkt op gegaan mama en oma wilde allemaal leuke dingen voor mij en mijn nichtje halen. dat is aardig gelukt hier ons lijstje

- 3 wieler met duuwstang wel zo handig vind mama
- grote vracht auto
- popenhuis
- thee servies nijntje
- 2 cds van ernst en bobby vind mama vooral leuk
- kinder latop
- wc verkleiner
- 1 stoere broek en 1 stoer churt
- boemba dvd
- zo'n teken ding mama weet niet hoe dat heet dat je ook weer uit kan vegen.

we waren allen vrolijk versiert oranje haren en vlagetjes. dit vond een meneer zo leuk dat hij er een foto van ging maken en dan kom ik op de tv of in de krant.

nou doei doei sverre en mama hoe was jullie dag?

Hoi Sverre,

Jij hebt een boel gekregen zeg. Leuk hé!

Ik was woensdag met papa en mama uit eten geweest, want ze waren 4 jaar getrouwd. Mijn tante, oom, 2 nichtjes, 1 neefje en oma waren ook mee. Zij waren deze week in een vakantiehuisje in Volendam. Na het eten mocht ik met hun mee, lekker logeren! Papa en mama gingen in een hotel slapen.

Toen ik wakker werd was het koninginnedag en toen zij we eerst naar Edam geweest, want daar zouden allemaal leuke spelletjes zijn. Dat viel een beetje tegen, toen zijn we helemaal naar Emmeloord gereden. Daar was het wel heel leuk. Er was een hele grote vrijmarkt en ook een kermis. Mama heeft een shirt voor mij gekocht en verder heb ik een loempia gehad, een ijsje en een paar patatjes. Lekker smullen.
Toen we alles hadden gezien op de vrijmarkt gingen we naar de kermis. Mijn papa en tante gingen in een heel eng ding, helemaal over de kop. Ik was nog een beetje te klein daarvoor, daarom mocht ik op een motor rijden en 2 keer in de draaimolen. De draaimolen vond ik heel leuk en ik moest heel boos huilen toen mama mij er uit haalde.
Maar toen mocht ik nog eendjes hengelen en daarmee heb ik een grote vrachtwagen gewonnen, dat was ook cool. Nou toen zijn we naar huis gegaan en heb ik lekker geslapen in de auto. Het was een hele leuke dag!!!

Groetjes, Daniel

Mijn papa stond op koninginnepop met zijn band dus ben ik met 2 oma's en 1 opa, mijn tante en mijn mama gaan kijken...de muziek was heeeeeel hard en mama dacht dat ik moest huilen maar ik  ging dansen voor het podium en ging helemaal uit mijn dak!
Daar moest iedereen wel om lachen.

Toen zijn we naar huis gegaan om 6 uur want ik was heeeeel erg moe..toen wilde papa nog met opa, oma, mij en mama naar de kermis toen ik wakker werd maar omdat er iets ergs gebeurd was had mama niet zoveel zin meer dus zijn we thuis gebleven en pizza gegeten.

Groetjes Sam

Terug
Bovenaan