wat hebben jullie kindertjes aan in bed met dit warme weer?

hoi meiden,

nu het zo warm is wat dragen jullie kindjes?
ons zoontje heeft het van zich zelf al aardig warm dus heb ik hem nu in een romper in bed liggen.
volgens mijn man wordt hij elke keer wakker wanneer hij het te warm heeft.
wie kent dit?

kus taz
 
Hoi,

Mijn zoontje draagt vandaag een shirtje en een dun kort broekje. Van de week had ik hem trouwens ook gewoon in zijn romper in bed liggen. Hij had het ook vreselijk warm en was erg onrustig.
's Nachts doe ik hem wel een truitje aan. HIj draag dan geen broek en ligt in zijn trappelzak.  Hij heeft het  's nachts  sneller koud.

Groetjes
 
Hoi,
mij is altijd verteld dat je babietjes niet te warm aan moet kleden, omdat ze dan sneller weg kunnen zakken, en warmtestuwing zou 1 van de oorzaken van wiegedood kunnen zijn.
Je kindje wordt wakker als het te koud wordt.
Je zou dit kunnen testen door achter in het nekje te voelen. of aan de voetjes te voele.
Mijn dochtertje heeft 's nachts een romper zonder mouwen aan en een pyama-overal.

Door1
 
Hoi, hoi,

Onze dochter (bijna 1 jaar) heeft overdag een (kort) broekje met een shirtje aan en daaronder een romper met korte mouwen. 's Nachts doe ik haar alleen een romper met een pyamatruitje aan. Ze ligt dan in een slaapzak zonder mouwen en onder een dun dekentje. Als ik haar overdag naar bed doe, ligt ze vaak alleen in een romper. Vorig jaar toen ze net geboren was en het zo warm was, lag ze de hele dag alleen in een rompertje.
 
Hoi,
Mijn zoontje van 7 weken heeft enkel een rompertje met korte mouwen aan. Ik heb zo'n babyfoon die ook de temperatuur van de babykamer aangeeft, het is daar 23-24 graden en s'morgen ongeveer 21. Nogal warm dus.
Ivy
 
Hoi Taz

Ons is altijd verteld, kleed je kind zoals jezelf gekleed bent!! Dus s'nachts heeft ze enkel een rompertje met haar slaapzakje aan. Zelf ga ik ook niet met een pyama in bed liggen, dat is veels te warm!

Groetjes Essie
 
Terug
Bovenaan