Wat hebben jullie op deze heerlijke dag gedaan?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Wat een heerlijke zomerdag he!
Hebben jullie het er van genomen, of moest je helaas werken?
Ik heb vanmorgen de kids naar school gebracht, en thuis de ochtend gepoetst, toen Lieve sliep.
De kids weer gehaald voor de lunch, lekker gewandeld..en vanmiddag tijdens school naar het winkelcentrum geweest. Bij H en M erg leuk blousje voor Lieve gekocht, en wat truitjes. Daarna weer naar school..
Bente speelt bij een vriendinnetje, en  Mees is op de Wii bezig.
Straks na het eten nog even naar buiten, we eten lekker op tijd..
Morgen weer werken, en dan weekend..
Druk, alvast feest van Bente, die word de 17e 9!
Zaterdag kinderfeestje..dus..
Helaas is onze achtertuin een rommeltje, ivm de uitbouw, waar hard aan gewerkt word..
Maar ik vind dit weer heerlijk!
Gr Rina

Hoi Rina,

Helaas heb ik moeten werken! Maar weet zeker dat Rik het hartstikke naar zijn zin heeft!
Oma heeft een HELE GROTE achtertuin met gras en speelgoed en fietsjes enzo!! Dus die zal wel heerlijk buiten hebben gespeeld!!

En ja dat vind ik ook belangrijk!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Ik heb veel gewassen vandaag (vier draaien) en dat allemaal buiten te drogen gehangen en het meeste ligt alweer keurig opgevouwen en de rest ligt op de strijkmand (die is gelijk   vol vandaar op en niet in). Verder zijn Stijn en ik naar de Aldi wezen fietsen en Stijn heeft verder veel geslapen vandaag. Dus ik heb buiten in de tuin onder de parasol een dutje gedaan met de babyfoon en wekker naast me. Heerlijk. We hebben buiten geluncht en gaan zo ook buiten warm eten. Vanavond willen mijn man en ik de vuurkorf weer eens aan doen als de kinderen op bed liggen. ik heb onze oude lattenbodem nog en die gaat ons hopelijk flink wat warmte geven.

Groetjes van Marloes

Nou helaas mama moest werken vandaag. Maar Daniëlle heeft zich goed vermaakt met papa. Lekker buiten in de tuin gespeeld en van 12:30u - 16:00u geslapen. Toen ik thuis kwam van werken (15:00u) regende het heel hard, dat was minder want ik had mn slippers aan!
Groetjes van Sonja

hey Rina (en de rest)

heeeeerlijk he dit weertje!! Jammer dat t morgen alweer voorbij is?!
zoals je weet zijn wij wezen zwemmen  met Jelte, babyzwemmen, was ik al lang niet meer geweest en t was erg gezellig.
Daarvoor heeft Jelte ff op bed gelegen, ik ondertussen gestreken, toen op weg naar t zwembad.
Bij terugkomst gezellig met zn 3tjes geluncht en toen jelte (heerlijk lang) op bed lag, heb ik beneden gepoetst en heerlijk as the world turns gekeken en buiten genoten vd zon!

Na Jelte zn slaapje met em naar de winkel en ook naar de speeltuin (waar waren jullie dan?)
Hij had vanavond  verhoging, ws door tandjes, want meneer kwijlt heeeel erg!
Zonder zetpil naar bed gedaan, maar hij werd net huilend wakker, heel zielig, dus heb em maar een zetpil gegeven even tegen me aan gelegen en hij slaapt nu weer lekker in zn bedje.

Nou dit was onze dag wel zon beetje!
Leuk om zo eens ff te lezen he?

Hebben jullie ook een H&M boek gekregen? Anders moet je em aanvragen joh, echt net de wehkampgids! Leuk om in te bladeren en ideetjes op te doen!

Fijne avond nog,
gr. Saskia en Jelte.

Aan het Werk!! Gezellig van 9-17 binnen gezeten, niets te doen gehad, en toen ik naar huis ging, kon ik lekker zitten puffen in de tram. Kom ik bij de creche om m'n ventje op te halen, was hij lekker buiten aan het spelen met z'n jasje aan!! Ik werd gelijk boos....Jezus jullie doen dat kind toch geen jas aan!! Maar goed, thuis gelijk alles uitgedaan en in z'n romper laten rondrennen...hij had behoorlijk wat praatjes!

Morgen weer minder weer, dus we gaan zien wat we dan gaan doen!

Groetjes
Angel

Hey meiden,

Leuk om te lezen wat jullie gisteren hebben gedaan.

Jennifer en ik hebben zo'n beetje de hele dag gefietst!!! eerst in de ochtend op pad naar de apotheek en de bakker. Dan ff naar huis om wat te drinken en in de tuin te spelen. Daarna naar een vriendinnetje een bakkie koffie gedaan.
Naar huis om te lunchen, daarna is Jennifer naar bed gegaan en ben ik de tuin ingegaan om het onkruid weg te halen (een stronk van een meter hoog weggehaald..oeps..).
Jennifer slaapt ongeveer 1,5 tot 2 uur...
Helaas moesten we toen naar de huisarts, weer naar de apotheek, eten gehaald en nog ff bij opa en oma langs..
Toen was het alweer tijd om te eten, dan in bad en om half 7 viel Jennifer bijna in mijn armen in slaap...hihi.. dus een lange avond voor mezelf (Mijn vent was naar college).. dus lekker gescrapt!

En nu... heerlijk aan het werk!!!

Fijne dag dames, liefs Ilone

Nou ik heb gister ook gewerkt.. ging om 10 voor 4 weg in de middag  en heb toen in die file van 10 km gestaan... was om 1715 bij de opvang.. normaal ben ik 45 eerder thuis. lekker hoor!Ik heb dus niet kunnen genieten vh weer!

Terug
Bovenaan