wat hebben jullie vandaag gedaan?

A

Anoniem

Guest
Nou de titel zegt het al; wat hebben jullie vandaag gedaan?

Wij zijn vanmiddag met z'n 3tjes naar het bos geweest, daar heeft Jayden z'n oogjes uitgekeken. Dan zag hij weer vogels, zwanen, hertjes, eendjes en een pauw. Hij bleef maar wijzen als hij iets zag.
En hij kon daar heerlijk lopen en door de blaadjes heen rennen, die vond hij trouwens ook heel bijzonder, ik moest er 2 mee naar huis nemen van hem, die had ie opgepakt en hij kwam ze naar me toe brengen, zo lief was dat! Alleen wel jammer dat er nog geen kastanjes, eikeltjes of dennenappels lagen!

xxxjes

Hai,

O, daar was het lekker weer voor zeg! Ik moet zeggen dat wij in het weekend, als het een beetje redelijk weer is, ook meestal wel naar het bos gaan hoor. Maar vandaag hebben wij een verjaardag gehad. Mijn vader is 56 geworden! Dus de kids hebben zich vanmiddag prima vermaakt; taart, chips, drinken, toostje, ijsje, koekje, etc. etc!
We hebben ze net uitgeput in bed gelegd, zonder eten! Dat klinkt heel zielig, maar ze hadden ECHT HEEL VEEL GESNOEPT! Ik ben benieuwd of ik vanacht nog een bed moet verschonen?

Vanmorgen zijn we eerst saampjes naar de speeltuin gefietst. We moesten nl even tijd rekken omdat ze wel moe was maar nog niet naar bed mocht. Het was nl 10.30u en als ze dan naar bed gaat slaapt ze smiddags niet meer en is het echt niet meer gezellig.
De speeltuin vond ze heel erg leuk!! Klimmen en klauteren tegen de glijbaan op
Zie de foto's op m'n hyves. (sandra van vegten)

En vanmiddag na het slaapje van 2,5u was het tijd voor de kinderboerderij!!
We zijn daar nog nooit geweest want ik hou dus echt niet van dieren!!!!! Brrrrrr
Maar om Lindy te plezieren (?) toch maar gegaan. Tussen de eenden, kippen en pauwen vond ik het al meer dan genoeg en Lindy ook. Gelukkig hoefden we dus niet tussen de geiten te staan want dat vind ik echt niet leuk. Nu naar koe en paard   gekeken met een veilig hek ervoor. Ook de geiten stonden op veilige afstand.

Thuis even wat gedronken en gegeten en lekker gestoeid op d'r kamertje. Daar ligt vloerbedekking dus lekker zacht. En maar schateren! Zooooo leuk!

Dus al met al een geslaagde dag.

Wij dus vanochtend naar K3 geweest. Vanmiddag voetbal gekeken en een stukje gefietst. En nu lekker tv aan het kijken en dus achter de pc

Hallo, Dylano is gister bij opa en oma wezen slapen omdat Dylano's kamer een andere kleur moest hebben voor zijn toekomstige kamer. Wij hebben het dus rustig aan kunnen doen sochtends, en uit kunnen slapen.
Ik ben er wel weer 3x uitgeweest omdat ik maagzuur had, en dat spul niet helptte (zal je tuurlijk altijd zien als je lekker uit kunt slapen), maar ik heb toch tot 10.30 in bed gelegen. Was echt wel lekker hoor!
Smiddags zijn wij naar mijn ouders geweest om Dylano op te halen. Mijn zus en zwager en neefje en nog een neef van ons waren daar ook, en dan weet je wel hoe dat gaat  We zijn daar blijven eten, en waren rond 19.30 terug. Was erg gezellig!!

Liefs Debby.

quote: debby269 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-10-2008 21:37:42'));

Hallo, Dylano is gister bij opa en oma wezen slapen omdat Dylano's kamer een andere kleur moest hebben voor zijn toekomstige kamer. Wij hebben het dus rustig aan kunnen doen sochtends, en uit kunnen slapen.

Dylano's kamertje (muren) zijn dus gister geverfd. Hij is bij opa en oma blijven slapen zodat we zijn raam de hele nacht wagenwijd open konden zetten, en vandaag ook nog. Dit ivm de geur.

Jullie zullen mss wel gedacht hebben: Dylano is uit logeren, en ze hebben nog uit kunnen slapen, haha!

Hallo,

wij hebben een heerlijk dagje gehad.
's ochtends eerst thuis lekker in pyjama rondgelopen en gespeeld. (Sarah was om 7 uur op helaas) en later in de ochtend zijn we op de fiets naar de kinderboerderij gegaan. Dat is altijd een groot succes en ik ga dan ook regelmatig.
Na de middagslaap zijn we lekker in het bos gaan wandelen. En ook dat is altijd leuk om te doen. Sarah is helemaal dieren en natuur gek dus die heeft een goede dag gehad.
Door het mooie weer was het echt helemaal super!

groetjes
Tamar

Ik heb geslapen tot een uurtje of drie. Mijn man heeft lekker met Eline gespeeld. En toen ik wakker was zijn we titanic gaan kijken, eigenlijk hebben we de rest van de dag en avond voor de tv gehangen. Als ik nachtdiensten heb, ben ik nooit zo in de stemming om echt wat te gaan ondernemen. Als ik gewoon een vrij weekeind heb, gaan we meestal wandelen, naar het bos, strand of een stuk fietsen.

Terug
Bovenaan