wat hebben jullie veel meegemaakt!!

Hoi allemaal,
Ik ben terug van mijn weekje weg. Het was heerlijk, fijn weer gehad, veel gedaan (in een heel laag tempo, met Max gaat dat niet anders). Maar wat is wer veel gereageerd op het forum. Ik weet niet waar ik beginnen moet.
Dus van jullie graag de tip welke onderwerpen ik als eerste MOET lezen!
Ik ben trouwens wel heel blij dat ik weer terug ben hoor, kan ik lekker weer met jullie kletsen!
Patricia

Hee Patricia!

Welkom terug! Lekker zo'n weekje weg. Wij gaan 4 mei samen met mijn neef en zijn vrouw en zoon (van 23 augustus 2006) een lang weekend naar Center Parcs, ik heb er ook al ontzettend zin in.

Enne, de onderwerpen met de foto's zijn erg leuk!

Groetjes Lilian

Leuk dat je er weer bent! En waar je moet beginnen met lezen? Je moet gewoon alles lezen! Nou ja, die van Lynn en haar fles kun je overslaan: ze drinkt de ene keer wel, dan weer niet uit de fles . En we zijn geloof ik een beetje doorgedraaid in het foto's plaatsen, hihi. Ik werd vandaag zelfs herkend op het KDV!

Ik was het die je herkend had, ik schrijf niet zo veel op het forum. Maar ik lees wel iedere dag jullie verhalen. Ik vond het leuk om je te ontmoeten.

groetjes,
Dees

heyyyy!
Wat leuk dat je er eindelijk weer bent!!
Hoe heb je het gehad????!!!
De onderwerpen, babykamer, geboortekaartje (heb ik gestart....hahaha) die zijn erg leuk. Ook die met baby en papa en baby en mama. Gewoon alle onderwerpen met foto's, die zijn gewoon altijd leuk!
XXX

Terug
Bovenaan