Wat hebben we nu werkelijk nodig aan uitzet?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Er circuleren allerlei lijsten met wat je allemaal moet aanschaffen als je een kindje krijgt. Nu hoor ik hier en daar dat je de helft van die lijst in de praktijk helemaal niet nodig hebt. Ik weet dat er hier moeders zijn die al een kindje hebben dus kunnen jullie ons nieuwe moeders adviseren??

lfs ing

Hoi Inge,

Er was een topic waarin allerlei toppers en noppers genoemd werden (wat is wel handig om te hebben en wat niet).
Ik heb hem even voor je opgezocht, en hij staat weer bovenaan....

Groetjes Lilian

Hoi Inge,
kijk eens naar het onderwerp: babyuitzet, miskopen en toppers (of zo iets). Daar staan heel veel dingen op. Het heeft een maandje of zo geleden veel reacties gekregen.
Oh ja, even over jouw andere topic: logisch dat je je nog onzeker voelt, ik heb dat ook gehad na mijn miskraam. Probeer er toch van te genieten, zwangerschap is een mooie tijd!
Groetjes,
Patricia 38+3

hihi, lilian dacht er hetzelfde over als ik!
Doei
Patricia

en als je nog vragen over hebt na dat uitgebreide item, dan meldt je je gewoon weer, he.
vragen staat vrij op dit forum.

groetjes
greet

Hé Inge!

Zelf heb ik de lijst van de kraamhulp aangehouden en die is wel redelijk betrouwbaar. Je kunt tijdens het  gesprek met de  kraamhulp wat je vantevoren hebt ook even navragen wat echt belangrijk is. Je hoeft natuurlijk niet meteen de hele lijst te kopen. Het blijft ook een beetje persoonlijk, de één  vindt dit handig en de ander dat. Als de  baby er eenmaal is, dan merk je al gauw wat  je nodig hebt. Succes, maar vooral  ook heeeeel veeeel plezier met inkopen doen!!

Liefs, Mimi (Mir op je weblog )

Terug
Bovenaan