Wat hebben wij het maar druk hier...

Hoi hoi

Ik zat net eens op de andere leeftijdsgroepen te kijken.....
Wat is het daar stil! Hebben die mensen niks te vertellen
over hun baby's ofzo??  En wat is het hier druk! Supergezellig
hoor meiden!! Houden zo he???

Liefs Annet

Hoihoi,

Ik zit weleens op zwanger worden te kijken... Ik kwam hier pas op de site toen ik al zwanger was.. Ik ben er eigenlijk nooit mee bezig geweest wanneer me vruchtbare dag is of wat dan ook. Ik wou altijd al een kindje maar ik was opeens zwanger ik noem het geen ongelukje maar een kleine wonder..

Ik snap best wel dat je frustie raakt als je na een jaar nog niet zwanger wordt.
Maar lijsten bij houden over je nod dagen snap ik niet helemaal lijkt wel een obsessie zo. Of denk ik nou heel erg raar? misschien ben ik te nuchter voor zulk soort dingen.

Groetjes,

Bianca

Hoi hoi

Ik heb wel op het zwanger-worden forum gezeten en ben in totaal 1
jaar bezig geweest om zwanger te raken. Mijn ouders en Arno's
ouders hebben er allebei bijna 8 jaar over gedaan.....dus ik had
wel een klein beetje de kriebels dat het bij ons ook zo zou gaan....
Ik ben alleen wel pas begonnen met tempen enzo toen we een half
jaar bezig waren..... Sja, wat zal ik zeggen...ik was wel ook zo'n "muts"
haha. Maar je moet niet vergeten...het is daar ook heel gezellig, dus
ik was er vaak, waardoor het leek alsof ik er veel meer mee bezig was,
dan werkelijk waar was....

Maar god, ik snap je dus wel..haha

Liefs Annet

Ik had het pas door toen ik echt over me nek ging in Leiden centraal voor de burger king toen dacht ik laat ik maar eens een test * of 5 doen*

Groetjes,

Bianca

hoi Annet, weet je nog op het zwanger-worden... was ook erg gezellig toen.

Ik was uitgerekend in oktober en dat forum is ook nog heel actief. Althans, tot vorige week, want nu zijn heel veel meiden verhuist naar een msngroep. Gelukkig ben ik ook welkom op de zomermoeders want ik ben in september bevallen. Het is hier idd ook erg gezellig!
Weet zeker dat als ik op een dag weer zwanger wil worden mij weer zal aansluiten om het hele circus opnieuw te laten beginnen.

Liefs S. mamma van Stijn

hahaha

de stilte op de andere forums hebben er juist voor gezorgd dat ik op het zomerforum zit....
ach, Daniëlle is geboren op 27 juni en aangezien de zomer  volgens de kalender begint op 21 juni dan is ze wel een zomer baby whahahaha

Groetjes Veronique mv Daniëlle

Terug
Bovenaan