Wat heeft jullie dreumes snachts aan?

<p>Ik vind het lastig wat ik onze kleine man nu snachts moet aan trekken. De tempratuur op zijn slaapkamer is 23 graden, de verwarming is nooit aan. Momenteel ligt hij in een romper met korte mouwen, daar overheen een katoene pyjama met lange mouwen en een zomer slaapzak. </p><p>Van de week toen hij wakker werd had hij 2 maal koude handjes in de ochtend. Echter de twee ochtenden daarna weer niet. </p><p> </p><p>Is dit voldoende?</p>
 
Wij laten onze baby van 11 maand in de teddy slaapzak van puck a baby slapen met een korte mouw rompertje. Op de site van puck a baby staat een handig schema hoeveel TOG ze bij welke temperatuur nodig hebben. Ik kleed hem altijd iets warmer dan aangegeven. 
 
Onze dame heeft hetzelfde aan: romper korte mouw, pyjama lange mouw en nu nog een zomer slaapzak. Koude handjes zou ik zelf ook hebben als ik ze de hele nacht boven de dekens hou ;) zo redeneer ik altijd maar. 
ze schijnen zich wel te laten horen als ze het koud hebben. Als hij verder prima aanvoelt behalve de handjes, zou ik het zo laten!
 
Mijn dreumes slaapt in een romper lange mouw, dun pyjama broekje en vrij dikke slaapzak met mouwen (purflo). Zijn slaapkamer is wel frisser dan die van jouw kindje. Vind het soms ook lastig, want als hij rond 19u naar bed gaat is het nog warmer in huis dan later in de nacht/richting ochtend. Maar vooralsnog wordt hij niet wakker en geen koude handjes/neusje. Ik kleed hem als vuistregel altijd zoals ik zelf ook slaap en dan ietsje warmer.
 
Met nu 19 graden ligt ze in bed met korte mouw romper, pyjama en de zomer variant van de puckababy met mouwen. Nacht hiervoor was het nog 22 graden op haar kamer en sliep ze met lange mouw romper en broekje in haar puckababy. Koude handen zijn niet erg. Als je het zeker wil weten even de nek checken voor de temperatuur. 
 
Ik heb nogal een warm kind geloof ik ?. Hier slaapt hij in een korte mouwen romper en in de dunne 4-seizoenen Puckababy met de mouwen. De voorjaarsvariant zeg maar. Hij is altijd warm in de ochtend dus voor nu nog prima zo. 
 
Vandaag iets warmer gekleed omdat het zo'n koude dag was.. Dus nu lange mouw romper met katoenen pyama lange mouw en broekje en dan een slaapzak zonder mouwen. Geen idee hoe je kan zien hoeveel TOG, maar gewoon een katoenen :) 
 
 
 
 
Terug
Bovenaan