Wat heeft jullie kleine snachts aan?

<p>Ik vind het soms best lastig wat ik mijn mannetje snachts aan moet trekken. Of het niet te koud of te warm is. </p><p>Mijn zoontje is bijna 7 maanden. </p><p>Hij ligt nu in bed met een rompertje met lange mouwen,boxpakje ,sokjes en een winterslaapzak zonder mouwen. Volgens de babyfoon is het 16 graden op zijn kamertje. </p>

Op de kamer van mijn zoontje is het 20 graden en hij draagt een romper met korte mouw, een pyama shirtje en zo gaat hij in zijn slaapzak zonder mouwen (dus nu nog geen broekje en sokjes). Blijft nog altijd lastig vind ik, maar als je merkt in zijn nekje dat hij niet te heet is, dan is het prima zo! 

Rompertje met korte of geen mouwen, pyama met lange mouwen, dunne slaapzak zonder mouwen en een dikke zachte ledikantlaken
Voorlopig zonder pyamabroekje maar als het kouder wordt laat ik denk ik zijn pyamabroekje aan. 
Ik doe z’n sokjes uit omdat hij ‘s ochtends (en ‘s nachts check ik dit ook) altijd warme voetjes heeft. 
Het is vaak wel rond de 20 graden op z’n kamer maar hij beweegt wel es en het lakentje laat hij altijd onder zijn armen en schouders.. 

Hier ook rompertje lange of korte mouw, pyama, trappelzak mouwloos. Op zijn kamertje is t 16 graden, maar sochtends heeft hij warme voetjes en zijn nekje voelt ook lekker warm. Alleen zijn handjes zijn koud, maar dat komt omdat hij die altijd boven de dekens heeft.

Mijn jochie slaapt in een romper zonder mouw, dun katoenen pyamapakje met sokjes in een inbakerdoek met een lakentje en dunne deken. Liever iets te koud dan te warm. 
Mijn babyfoon geeft altijd de temperatuur 2 graden warmer aan dan het is. Ik leg de badtermometer soms in zijn kamer om te checken hoe warm het is. 

Onze man slaapt in een rompertje, met een swaddle me inbakerzak onder een dekentje.. nu vond ik het vannacht wel frisjs worden dus heb ik bij de nachtvoeding een muts op gedaan. Hij heeft het wel erg snel warm

Terug
Bovenaan