wat helpt bij een zere keel

A

Anoniem

Guest
Hallo

Ben nu 12 weken zwanger en heb door een verkoudheid een ontzettend zere keel vroeger nam ik daar dropjes voor maar dat kan nu niet .
Weten jullie iets dat helpt en mag.

Groetjes Yvonne
12w + 4d

hoi yvonne

Ik heb dit vorige week ook gehad.
De dokter heeft mij thijmsiroop aangeraden.
Dit mag je gewoon hebben.

groetjes servie

Hoi,

Als je lekker een kop thee neem dan doe je daar lekker een grote lepel met honing in probeer dat een paar dagen en als het goed is moet dat ook helpen bij mij teminste wel.
succes

gr. linda

Hoi Yvonne

Als je een nette bloeddruk hebt mag je best af en toe een dropje hoor.
Ik heb zelf een vrij lage bloeddruk en ik eet me nu al de hele zwangerschap gek aan de salmiakdrop om mijn bloeddrukenigsinds op pijl te houden.
Verder natuurlijk de dingen die de andere meiden noemen.
Dingen als strepsels ed. worden afgeraden tijdens een zwangerschap (heb ik nagevraagd bij de apotheek)
Sterkte met je zere keel en veel succes met je zwangerschap

Groetjes natalie
(22w)

Hoi

Dank jullie wel hier heb ik iets aan dropjes mag ik helaas niet mijn bloedruk is niet helemaal goed dus maar even niet maar de rest ga ik proberen.

Groetjes Yvonne

hoi yvonne

Ik heb ook altijd als ik verkouden moet worden pijn in mijn keel niet normaal meer
alsof ze met messen zitten te snijden
ik heb ook alles geprobeerd wat dan helpt daar tegen
Van die zuigtabletten nou dat hielp niet ja voor 2 minuten
thijmsiroop dat werkte bij mij ook niet
wat dan nog redelijk hielp wat thijmsiroop met mentol van de kruidvat
Maar ik heb dus sinds een half jaar geleden ontdekt dat split ijsjes erg goed bij mij werken weet niet waarom misschien omdat het koud is
en er zit ook nog vitamine c in dus als ik pijn in mijn keel begin te krijgen haal ik gelijk drie dozen split ijs in huis :)EN ik heb ook het idee dat mijn verkoudheid minder erg is en sneller over
En daar mag je volgens mij zo veel van hebben als jezelf zou willen tijdens een zwangerschap.En je komt er ook niet van aan als je normale mate neemt natuurlijk want er zit niet veel calorieen in
nou heel veel succes en hoop dat het bij jou ook zo goed helpt

hoi hoi
ik heb net keelontsteking gehad en de huisarts adviseerde mij gorgellen met zoutwater 6 keer per dag en heel veel drinken
sterkte sandra

Laat ik nou helemaal gek op split ysjes zijn op het moment eet sávonds al een ysje en dat helpt wel voor de nacht ga ze gewoon ook overdag eten veel calorienen zitten er niet en ben alleen maar afgevallen de laaste tijd dus het mag wel
Het zout water doe ik maar niet want alles met zout doet al zo zeer dus of dat gaat helepen maar toch bedankt voor de tip.

Groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan