Wat helpt tegen windjes?

Hallo Allemaal,

Mijn dochter Isabella is nu bijna acht weekjes. Ze heeft vanaf het begin erg last gehad van krampjes. De krampjes zijn nu redelijk onder controle (speciale fles, tig speentjes uitgeprobeert en ga zo maar door) maar ze laat erg veel windjes. En vaak als ze windjes laat begint ze opeens hardverscheurdend te huilen. Is er iets wat kan helpen tegen windjes.
Wie heeft een tip?

 
je kan niet echt veel doen tegen windjes, en dat ze huilt kan misschien komen dat ze toch krampjes heeft joelle heeft daar ook last van gehad ik ben toen over gestapt op omneo suc6.
groetjes anouk
 
Ja kan fiets bewegingen maken met haar beentje, meestal na een minuutje voelen ze al verbetering, tenminste bij mij dochter dan.
Ik zing er meestal liedjes bij, dat haalt de aandacht er een beetje vanaf :)
 
Hoi,
Het kan zijn dat ze teveel lucht binnekrijgt met drinken, tussendoor een keer laten boeren helpt dan wel al eens, ook als je de 2e borst gaat geven even laten boeren, of wat krijgt ze de borst of fles??
bij de fles moet je er iig op letten dat de speen goed gevuld is met melk of eens een andere speen proberen!
Groetjes
 
Infacol hielp hier erg goed. Dat zorgt ervoor dat alle kleine luchtbelletjes 1 grote worden en dat kunnen ze makkelijker kwijt.
 
Terug
Bovenaan