Wat het gaslacht van mijn baby is???

<p>Hallo mama's, </p><p>Ik ben momenteel 16 weken zwanger en binnen 4 weken heb ik een echo voor het geslacht. Ik kan niet wachten, ik kan nu ook geen afspraak maken voor pretecho, want het duurt ook lang. </p><p>Dus hebben jullie advies of tips voor mij. Met de bakkerpraatjes, nub, ramzie theorie, kool. Baking soda.  Wat is betrouwbaarder?</p><p>Graag alles wat jullie weten,</p><p>Liefs,</p><p>?</p>

Gewoon de echo afwachten.. wij kunnen wel zeggen oh dit en oh dat en dat je er helemaal van uit gaat dat je bijvoorbeeld een meisje krijgt en misschien al gaat shoppen daarvoor.. als je dan tijdens de echo hoort dat t een jongen is.. Naja kan dan teleurstellend zijn..
kijk ik heb zelf wel naar de bakers praatjes geluisterd en van alles en nog wat online opgezocht.. nu achteraf kloppen de bakers praatjes wel bij mij.. hoe ik draag, waar ik trek in heb, de puistjes enz enz enz.. 
geniet lekker van je wondertje in je buik en hou je niet zo bezig met t geslacht.. lijkt mij dat beide welkom is toch?

Niks is betrouwbaar, ook je gevoel niet. Als je niet kan wachten moet je even echocentra bellen of je nog snel terecht kan voor een pretecho. Ik had alle verschijnselen van een jongen, was ook heilig overtuigd dat het een jongen was. Groot was mijn verbazing toen het een meisje bleek. Geduld dus.. voor je al je blauwe spullen kan weggooien omdat het toch een meisje was, of andersom met roze..

Alleen de echo is betrouwbaar (en zelfs dan kunnen ze het niet altijd 100% zeker zien), maar je zou evt de nub theorie kunnen proberen als je een echo foto vanuit de juiste hoek tussen de 11 en 14 weken.

Wij wisten het geslacht niet tot de geboorte, bewuste keuze. 90% van de mensen om ons heen riep dat het een jongetje werd (door mijn buik, etc). Ik ging er ook in geloven en was ervan overtuigd dat het een jongen zou zijn. Je raadt het al, met de bevalling was het een grote verrassing: een meisje! ? dus nee, ga niet van dat soort dingen uit haha, en wacht de echo af :) 

Ik was uiteraard even blij dat ik een dochter mocht krijgen overigens, maar was wel even schakelen hihi! 

[quote quote=10261076]Wij wisten het geslacht niet tot de geboorte, bewuste keuze. 90% van de mensen om ons heen riep dat het een jongetje werd (door mijn buik, etc). Ik ging er ook in geloven en was ervan overtuigd dat het een jongen zou zijn. Je raadt het al, met de bevalling was het een grote verrassing: een meisje! dus nee, ga niet van dat soort dingen uit haha, en wacht de echo af Ik was uiteraard even blij dat ik een dochter mocht krijgen overigens, maar was wel even schakelen hihi![/quote]
Hier precies andersom. Wij wisten t ook niet en idd 90% dacht meisje. Maar we hebben een heerlijke zoon hier. 

Terug
Bovenaan