wat houdt dat 7.5 mnd bezoek in?

Hallo dames

Ik moet morgen naar het bureau met Tyche voor het 7,5 maand bezoekje. Wat houdt dit in? Ik heb wel een foldertje gekregen maar ben het kwijtgeraakt. Klopt het dat dit met meerdere mama's / baby's tegelijk is?? En gaat het over 'de boterham'?? Wie heeft dit bezoekje al gehad en kan me helpen?

Groetjes Kirsten

Heb dit bezoekje van de week afgelegd! Was erg gezellie! Was bij ons gewoon leuk kletsen net als anders eigenlijk. Er kwamen dan wel bepaalde dingen aan bod als wat hij eet en drinkt en hoe dat gaat, hoeveel hij slaapt, hoe goed hij zit/staat kortom beetje algehele ontwikkeling stjekken... Geen zorgen over maken, gaat waarschijnlijk net als anders alleen nu meer toegespitst op een 7,5 maands kindje!!

-X- Marieke

Dat kennen we hier niet, ook niet waar ik eerst woonde (Alphen aan den Rijn), Tess moet morgen voor haar 7.5mnd bezoek maar dat is een gewoon consult, niets bijzonders, behalve dan dat het de eerste keer is bij dit consultatie bureau.

Ben blij dat we mogen, ze eet zo slecht, hopelijk is ze wel iets aangekomen, maak me best zorgen hoor... arm kleintje! Gelukkig kon ze wel wat hebben... word daar zo boos over als ze dat zeggen... dat betekend toch niet dat ze zo maar niet meer kan eten!!!

Groetjes en succes!

hoi hoi

bij ons was het ook een gewoon bezoekje....bij de wijkverpleegkundige..

niets anders als normaal....

liefs tobi

wat een verschil toch tusen alle cb's

Ik ben maandag heen geweest. Ook het 7,5 maand bezoek. Tegen mij zei ze dat dat consult vooral over voeding ging. Ze wilde van mij alleen maar weten wat Brigitte eet en hoe laat. Voor de rest kwam ze met het advies dat ik haar uit een beker moet leren drinken en dat een tuit beker super slecht zou zijn. Ik had net de dag ervoor 2 nieuwe tuitbekers gekocht .

Voor de rest stelde het bezoek weinig voor.

groetjes guppie

Terug
Bovenaan