Wat ik even kwijt wil

Dat ik het hier enorm gezellig vindt. Als ik een tijdje weg ben geweest moet ik me gewoon inhouden om niet meteen achter de computer te duiken.
Vergeleken bij de andere moeders (voorjaar en najaar) zijn we ook erg actief, DUS DAMES VOORAL DOORGAAN.

Groetjes sandra mv nick en tess

Klopt het is hier echt mega gezellie.
Als ik uit me wek kom hup gelijk naar het forum, heb echt ontzettend veel aan julie
En idd als je naar de andere kijkt voorjaar/najaar daar zijn ze niet echt actief.

Hoop nog een hele poos te mogen genieten van julie verhalen, en belefenissen.

Groetjes Sabina Mama van Joëlla.

helemaal mee eens.
Ik ben zo onderhand verslaafd.
Mijn man roept al iedere keer geirriteerd(natuurlijk omdat ie baalt omdat ie  zelf achter de pc wil)..."en,hoe is het met je vriendinnen van het forum?".
Groetjes Tanja

Jahaaaa, vind ik ook! Ik zit op mijn vrije dagen en in het weekend meerdere keren per dag effe te kijken wat voor berichtjes er nieuw zijn en op mijn werkdagen 's avonds als Ukkepuk op bed ligt!
Heerlijk en vooral fijn dat het (bijna) allemaal zo herkenbaar is!!

Dus, mama's idd dooooorgaan!

Poppetje71

Ja!ik heb het ook echt mega naar me zin hier!!!!!!!
En moet af en toe rekening ermee houden dat Gerard er ook nog savonds is hihihi(ach hij vindt het ook niet zo erg)
Dus meiden vooral doooooooorrrrrrrrrrrggggggggaaaaaaaaaaannnnnnnnn

GEZELLIEEEEEEEEEEEEE

Het is echt even tijd voor jezelf...heerlijk!
En als je een probleem hebt of een vraag kun je die hier altijd kwijt.

Als ik dan 2 dagen niet op het forum geweest ben is het wel bijlezen hoor... zit soms uren achter de pc.. maargoed lekker ontspanning is ook belangrijk he dames..

hoi

Ben   ook erg verslaafd....
Maar mijn man kijkt ook vaak hoor!!! haha vindt vooral de foto's leuk
Ik kijk naar alles!! kan toch dingen leren van elkaar!!

xx wen mv tycho

Dat overleef ik niet hoor  twee dagen niet achetr de computer dan krijg ik afkickverschijnselen.
Nee dat is overdreven maar ik kijk het liefst toch wel elke dag. Eerlijk gezegd kijk ik ook elke dag.

Gr sandra mv nick en tess

Terug
Bovenaan