wat ik net toch hoorde

A

Anoniem

Guest
Ik kwam op het schoolplein een kennis tegen die op de instelling werkt waar ik ook heb gewerkt. Toevallig werkt een oud stagiarre van mij nu zowel bij haar als bij ons op de groep. Ze had vorige week net een toezegging gekregen voor een jaarcontract.

maar nu komt het ze  is dus gisteren zowel bij ons als bij haar andere baan op staande voet ontslagen.
Wat blijkt nu ze zit bij die andere instelling al een tijdje in de ziektewet terwijl ze bij ons gewoon volop werkt, ook had ze daar doorgegeven dat ze afgelopen maandag niet kon werken (bij haar andere baan) omdat haar oma was overleden ze had een begrafenis terwijl ze gewoon bij ons bij de teambespreking was. Ik stond echt met mijn oren te klapperen.
Wat kan iemand die nog aan het begin van een carierre staat toch zijn eigen glazen ingooien. Ik moet vanavond werken dus ik ben benieuwd wat ik allemaal nog meer te horen krijg.

Liefs sandra

Je kunt er wel vanuit gaan dat het niet helemaal juist in het koppie van diegene is. jammer hoor. Ze zadelt erg veel mensen met problemen en vragen op.

Werkse vanavond
Renske

Ongelooflijk zeg. Onbegrijpelijk dat je dat kan, dat je zo in elkaar zit! Uberhaupt dat het in je hoofd opkomt!
Nou ja, het is goed voor het roddelcircuit in ieder geval!

Succes (en veel plezier?!) met werken vanavond.
Groetjes,
Geeske & Wieteke  

weet je wat ook nog erg vervelend is die uren die zij moest werken moeten nu door ons worden opgevangen totdat er een ander is . Dat betekend dus extra werken

Tjonge!! Ik vind dat sommige mensen ongeloofelijk veel lef hebben en zich werkelijk nergens voor schamen!!

Ik zou het niet in mijn hoofd halen om me ziek te melden of wat dan ook en dan ergens anders heen gaan. ik zet met uitzonderingen zelfs geen voet buiten de deur als ik ziek ben.
Nou je zo zie je maar weer dat er verschillende types op deze bol rond lopen.

groetjes pally

Tsjonge, echt belachelijk zeg!! En dan zomaar verzinnen dat  je oma is overleden, dat doe je toch niet????

Maar goed dat ze ontslagen is, aan zo'n collega heb je ook niks!!

Maar wel vervelend dat jullie nu extra moeten werken zeg!!

(komt er een vacature denk je??)

Schandalig!! Ik heb er geen andere woorden voor. Ik snap niet dat mensen zo kunnen zijn. En een ander kan er weer voor opdraaien.

Gr. Natasja mv Jamie

Wat belachelijk zeg, zoiets verzin je toch niet.

Maar goed dat ze ontslagen is, tjonge gewoon verzinnen dat je oma is overleden

Terug
Bovenaan