Wat ik nog even zeggen wou ....

Goedenavond dames,

Mijn ongi deugt niet helemaal. Normaal barst het bij mij in alle hevigheid los maar nu niet. Het is maar zo weinig !!! En ik had mij vertelt wat de dagen betreft van mijn cyclus. Ik had alle datum's wel opgeschreven maar niet de dagen berekent. Mijn eerste ongi kreeg ik na 27 dagen. Mijn tweede na 30 en nu voor zover ik kan spreken van een ongi 33 dagen. Dus ik heb een gemiddelde cyclus van 30 dagen. Dat is wat ik nog even wou zeggen.

Alle meiden (ik weet het eigenlijk niet meer precies wie) die op hun ongi wachten, Chili ?, Luna ?, petra uit h ? heel veel succes !!!!! Hopelijk testen jullie allemaal positief !!!!!

Alle zwangere dames, gefeliciteerd en geniet ervan !!!

Alle klussende dames, geniet er ook maar van !!!!!!!!

Mijn vaste afsluiter.

Veel liefs Biaggi
 
Hoi biaggi,
geen normale ongi... daar schiet je ook niets mee op. kijk even hoelang het duurt, ik had het ook en werd doorgestuurd naar de gyn. balen he,in alle opzichten..
sterkte meid!
 
hoi Biaggi,

Vreemd he dat het nu anders is als anders misschien dat het nu een andere manier heeft gekregen omdat je met de pil bent gestopt.

Ik ben inderdaad nog op mijn NOD aan het wachten, deze zou morgen woensdag de 16e juni zijn dus duimen he??!!

Groetjes en succes..misschien is het verhaal van het visje toch nog niet helemaal afgelopen?

ciao
Chili
 
GGGRRRRRR wat een kl**e ongi zeg. Breek goed door of kom gewoon helemaal niet.

Ik ben al weer in mijn volgende klusronde bezig. Even een stressloze tijd.

Veel plezier met klussen, dat zal wel lukken!!!!

Liefs, Ank
 
Anoniem, aan jou heb ik geen boodschap !!!

Hallo lieve meiden,
Bedankt voor jullie lieve reacties. Mijn ongi is in alle hevigheid losgebarsten. Dus weet weer waar ik aan toe ben.

Groetjes Biaggi
 
Terug
Bovenaan