wat ik nou weer meemaakte gister....

ja zoals de titel het zegt, ik vond het behoorlijk idioot.
gister ben ik met Michel en mijn ouders en de kleine naar de binnenstad gegaan, er was een festifal met theatervoorstellingen.
dus wij zitten daar heerlijk aan een tafeltje te genieten van het zonnetje en Alana ligt heerlijk te slapen in de ouderwetse kinderwagen die mijn moeder voor haar gekocht heeft komen er ineens 3 mensen aanlopen en die besluiten om direct tegen de kinderwagen aan te staan en te gaan kletsen met zijn drieeen.
ik keek ze aan van, waar zijn jullie nou mee bezig, en de ergenis begon al flink te groeien...
waar halen ze het lef vandaag om een baby zo te storen, ik wilde het graag verklaren dus ik kijk of ze bij het festival hoorden, hmm nee dus.
ok, zijn er dan verder geen plekken meer? tafeltjes genoeg leeg en genoeg plek om ff wat stappen naar achter te doen.
bewonderen ze dan de baby of kinderwagen? nee gunnen mijn baby geen blik waardig.
ik vroeg ze om weg te gaan maar ze keken me niet eens aan, ze luisterden TOTAAL niet.
uiteindelijk zegt er eentje, hee kijk ze is wakker en kijkt naar ons.
ja riepen wij toen, en net sliep ze voordat jullie hier stonden!
dat moesten ze wel gehoord hebben maar nog steeds geen reactie.
toen ben ik direct opgestaan en ben heel dicht bij ze gaan staan, nou dat vonden ze maar niks en keken me aan alsof ik ze stoorde. er probeert hier een baby te slapen dus ga weg bij de kinderwagen zei ik tegen ze, en ja eindelijk liepen ze weg met gemopper. ik had het punt inmiddels bereikt dat ik ze wou aanvliegen.
ik was zo kwaad!!
gelukkig is het de rest van de dag nog wel erg gezellig geweest en zijn we dit gewoon vergeten maar wou het toch ff kwijt.

groetjes Miranda

Nou zeg das ff lomp van hun. Gister sliep Tessa eindelijk na ruim 9 uur wakker te zijn geweest!!! toen belde er iemand op of ze ff langs konden komen.. Ik zei dat t goed was maar dat ze niet aan moesten bellen omdat Tessa net sliep en ik de voordeur wel op een kiertje zou zetten.. Wat doen ze: bellen ze aan!!!! en nog expres extra veel ook.. Ik heb er ook wat van gezegd vond t niet normaal!!
Groetjes Carla

ja,jammer dat sommige mensen zo onnadenkend kunnen zijn.wij waren gisteren ergens op bezoek en hun zoontje was keihard met speelgoed aan het gooien terwijl boas net met veel moeite in de buggy  in slaap gevallen was.ze hadden best even kunnen vragen om zachtjes te doen,maar niks hoor..pas toen ik mijn man voorstelde om boas maar thuis in bed te leggen omdat hij hier niet kon slapen werd zoonlief tot de orde geroepen.oke,het is hun huis en wij zijn op bezoek,maar zoveel is t toch niet gevraagd om mn zoon wat rust te gunnen.
achja,moedergevoelens he....

Terug
Bovenaan