Wat ik nu heb....

Heb vorige week zaterdag overdag een test van de kruidvat gedaan, positief....
Ivm met mk-en, meerdere (7) , ivm translocatie chromosomen, erg onzeker, doe ik vandaag de test van clear-blue en geeft niet zwanger aan...
Op dag 28 dacht ik ongi te zijn...1 dag helder rood, twee dagen bruin, dus ik weet nu echt niet meer wat het is...iemand advies....

Hallo suto,

Ik breek even in van de nov/dec club. Ik wil je geen extra zorgen geven maar ik schreef ook heel lang mee op het 'zwanger-worden' forum en daar waren een aantal dames waarbij de zwangerschapstest ook reageerde op het lh hormoon wat standaard in je urine zit. (Daar test je normaal gesproken positief mee bij een ovulatietest) Bij die dames reageerde de zw.test van het Kruidvat dus positief op het lh hormoon.

Terwijl de Kruidvat testen wel als één van de betrouwbaarste uit de bus komt. Het kan ook nog zo zijn dat in jou geval de Clear-Blue test meer hcg nodig heeft maar goed, je zou nu dan toch al 5,5 week zijn? Of bijna 6?

Hoop dat je gauw duidelijkheid hebt meid want dit is ook niks.

Sterkte! Liefs Lynn. (nov/dec tweeling mama)

Hoi,

Dat is vervelend zeg. Nu weet je niet waar je aan toe bent.

Ik zou de verloskundige bellen om te kijken of je alvast een echo o.i.d. kan krijgen want dit is wel raar. je zou zeggen dat CB en kruidvat allebei pas testen met minimaal 25 HCG?

Sterkte en hou ons op de hoogte.

Volgens mij is dit een hele goede reden om even met de huisarts te bellen. Waarschijnlijk raadt die je aan om daar ter plekke even een testje te doen, of om even bloed te laten prikken en dan ben je van de onzekerheid af. Die onzekerheid is niet te doen.

Veel sterkte en succes!

Melian

Terug
Bovenaan