Wat ik nu weer meemaak!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Moeten jullie eens luisteren:

Ik had 8-2 mijn NOD. 1e na een miskraam(curretage) in Januari.
Op 6-2 zijn de RD gearriveerd. Mooi weer volgens mijn cyclus. Echter was ik maar 2 dagen minimaal ongi.
En wat denk je net: VRESELIJK ongi geworden. Klinkt zwaar, (is het ook).
Weet je wat mijn vraag nu is: welke 1e dag van de menstruatie moet ik nu aanhouden: 6-2 of vandaag.

Zelf heb ik het idee vandaag... omdat vandaag het hevigste is....

Nou ik hoor wel van jullie,

Lekker hoor : ongi en morgen wilde ik net met alle zussen met mijn moeder naar de HHB In A'dam.... Kijk wel of ze nog gratis maandverband weggeven!!!

Liefs KIDS XX

Vreemd joh! Misschien had je 6 febr wel een nabloedinkje ofzo? Weet eigenlijk niet of dat normaal is na een curretage.

He Kids!
Komt me bekend voor hoor hoor! Ik ben vorige week vrijdag ongi geworden (3 dagen te vroeg) en maar 2,5 dag. Toen was het weg en nu is het gister weer terug gekomen!!!
Heb een pauze van 2 dagen gehad en het ging toen weer verder....?????

1e keer: 1e dag hevig en daarna werd het minder
2e keer: hetzelfde....

Ik denk dat ik de eerste keer maar aanhoud, ik begin nu ook met ovutesten en tel gewoon vanaf de eerste dag. Ik zou het echt niet meer weten, ben de tel ook kwijt.
Heb je erg veel verloren de eerste keer?
Misschien de eerste keer aanhouden en wachten op je ei, mocht het die keer niet zijn geweest kan je altijd nog terug vallen op de 2e keer....toch?
Als je het andersom doet mis je misschien je ei deze maand...

Ik hoor het wel van je!!! xie maantje

Hey meiden,

ook ik heb zoiets gehad. 2,5 dagen ongesteld, heftige pijn en minimaal bloed. Toen 1.5 dagen later.... ja hoor daar waren ze weer. Deze keer minder pijnlijk en weinig bloed.

Volgens mijn huisarts komt dit vaker voor. Vooral als je cyclus weer op regel moet komen.
Maar het is wel raar om mee te maken.

Groetjes Noelie

Haha, stelmeiden zijn wij!!!! De 1 stelt haar ongi 10 dagen uit en vervolgens gaan jullie ook spannende dingen doen, hihi!!!! Maar meiden ik ben er weer hoor!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan