wat ik voelde

He meiden,
Bedankt voor de vele lieve reacties. Natuurlijk wil ik wel even aan jullie kwijt wat ik voelde, etc.
Zoals jullie weten ben ik in jan. gestopt en elke maand voelde ik wel wat.Dat is vervelend.
Vooral voor de eisprong hebben we heel flink geklust. 2 dagen na de laatste keer voelde ik de eisprong maar toen hadden we niet meer geklust. Toch zwanger,dus.
Eigenlijk voelde ik bijna niets. Wel had ik rodn die eisprong ineens heel veel afscheiding. Dat was niet normaal, maar daarna niet meer.
Een week voor m'n nod had ik af en toe pijn in m'n lies wat doorstraalde naar m'n been. Zere linkerborst, stekenin het midden en af en toe gerommel in m'n buik. Dat is eigenlijk alles. Ik rekende er niet op maar dus toch. Eigenlijk waren m'n klachten gelijk aan die maanden ervoor. Ik kreeg gekleurde afscheiding en dacht dat ik ongi werd. Na een dag hield dat weer op en heb ik getest.
Meiden, als je meer wilt weten, vraag gerust, hoor!
Marijke
 
Hoi Marijke,

Wat leuk dat je hier nog even je ervaringen schrijft.
Ik heb zelf het gevoel alsof mijn borsten op knappen stan, dit heb ik nog nooit zo gehad. Ze voelen ook heel zwaar aan en ik heb het gevoeldat ze op gegroeid zijn, maar als ik kijk zie ik niets bijzonders. Ik hoop zo dat ik je snel mag volgen! Alleen kom ik dan op het februari-forum, want ik heb volgende week donderdag mijn NOD.
Ik hoop dat je een hele fijne zwangerschap hebt, liefs Kiki
 
Bedankt Marijke, dat je dat nog even aan ons wilde melden! Vind het super voor jullie! Ben stiekem ook wel een beetje jarlours hoor! Maar dat snap je wel!

Ik heb last van ongi pijn en snap niet waar dat vandaan komt! Jij had dit niet he? ik zit op dag 19 van mijn cycles, dus ongi kan het niet zijn, maar volgens mij ook nog geen zwangerschapsverschijnsel!! Afwachten maar!!

Jij heel veel geluk!

Liefs moi xxx
 
Hallo Marijke

Nou super dat je nog zo ons even verteld wat je allemaal voelt en eigelijk niet voelt. Ik zie wel dat het bij iedereen wel anders is. Elke keer heb ik ook ontzettend last van mijn borsten, maar helaas elke keer weer niets. Nou we blijven hopen. zijn nu druk aan het klussen. Hoop snel dat wij ook zwanger zijn.

groetjes Janna Nienke
 
Nou moi, je weet het nooit, he. Bij iedereen is het anders. En als je de 25e heen gaat en je ei is geweest, wordt het toch wel spannend?
Kiki, ik had ook last van m'n borsten en nu nog. Maar ze zijn altijd nog even klein en niets gegroeit hoor. Het zal vast nog wel komen.
Vooral die steken aan de linker en rechterkant zijn bij mij wel opvallend. Ik hoop voor jullie beiden dat die borsten en dat ongigevoel goede tekenen zijn en je weet het maar nooit.
Ik voelde echt niet zoveel bijzonders, hoor!
Marijke
 
Hier had ik nog niet eens gelezen dat je zwanger was!!! (heb ookal op je " zwanger-bericht" gereageerd). Ik vind het geweldig voor je en ik hoop dat ik je snel kan volgen na het zwanger forum (voel me wel weer zwanger... heb maandag een bloedonderzoek...).

Kus Frederique
 
Lieve Frederique,
Ook bedankt voor je berichtje, hoor. Als ik eerlijk ben vind ik het nog even fijn om bij jullie te kletsen want op dat andere forum ken ik niemand en dit is nog zo vetrouwd. Maar ik hoor hier niet meer thuis, ik zal zeker af en toe even naar jullie komen en alles lezen. En dat zeg ik niet ten afscheid maar ik zal het zeker doen.
Frederique, heel veel succes en zeker tot ziens
Liefs, Marijke
 
hoi marijke,

nou wat een toevalligheid zeg. Als ik jouw verhaal lees, lijkt het net of ik mijn eigen klachten beschrijf. Er is alleen nog 1 verschil. Jij bent zwanger en ik weet het nog niet( 26 mei pas NOD). Ik voel vanalles en hoop natuurlijk dat het positief is maar tot die tijd afwachten maar. Jij veel geluk meid!
anke 3
 
Terug
Bovenaan