Wat ik wél leuk vind aan het forum.......

Is niet zo heel veel, maar.......

Ik vind het wel makkelijk dat ik me niet steeds opnieuw hoef in te loggen! Om de een of andere reden was dat warom ik niet meer schreef... Had ik alles al gelezen, moest ik me nog aanmelden....en ging ik dus snel door naar de Telegraaf....schaamschaam.

Maar nu is dat wel makkelijker.

Nog iemand die ergens wél blij mee is???

Liefs Annet

Ik bedacht me vanmorgen hetzelfde als jij.... Maar verder...... ook hier nee, sorry...
WHAHHAHA!

En ik ben blij dat we jou weer terug hebben natuurlijk! ( en de nieuwe meelees mama's of course!)

Nou echt niets blij's te bedenken. Ben er dan wel niet zo heel veel meer te vinden. Maar dit nieuwe forum houdt me echt tegen meer te komen.
Onoverzichtelijk en totaal niet handig.
Als jullie iets anders bedenken om heen te gaan ... geef een gil (krabbel, berichtje oid) dan ga ik mee

Pauline

tsja...

Ja ik weet het al. Ik kan weer op mijn werk meelezen! Dat kon ik om een of andere reden al tijden niet meer.

Reageren lukt niet echt vanaf mijn werk, maar lezen wel en dat stilt de honger van deze forum junk van het eerste uur meer dan genoeg.

Annemieke

Vind er nog niks aan
Máár kom er net achter dat reageren op m'n werk niet kan, maar gewoon thuis dus wel...... Shame on me, dat had ik gewoon nog niet geprobeerd hahahaha,

Maar goed: wat ee ongezellig en onoverzichtelijk forum. Vind er vooralsnog niet zoveel aan.

Maar wel weer leuk dat jij het makkelijk vind Annet en er dus weer wat vaker bent!

Groetjes
Susan

...dat het vindbaar en toegankelijk voor iedereen is!!!

Beter zou zijn geweest dat het, voordat het online kwam af was maar de redactie geeft (oa hiernaast) aan dat er nog verbeterd zal worden in de komende tijd. Dus een beetje vertrouwen hebben, mag heus wel, dacht ik zo...

Komt heus goed dames!!!

Terug
Bovenaan