Wat in de maxicosi

Hallo meiden.
Wat doen jullie nu in de maxicosi?
Ik had een dikke voetenzak maar als we nu met de auto weggaan is dat veel te heet.
Ik heb de voetenzak er al uit gehad maar dan heeft hij heel veel ruimte over aan de zijkant en een dekentje gaat niet met de gordeltjes.
Hoe doen jullie dat?
Groetjes Mikkie.

hoi mickie
ik heb ook een dikke voetenzak.
als het heet is in de auto rits ik de bovenkant eraf.kan dat niet bij jou?je hebt ook speciale verkleiners,maar als je de bovenkant helemaal los kan ritsen gaat t ook prima.
groetjes kari

als je de zak niet los kan ritsen:heb je een voetenzak van de buggy waar dat wel kan?daar zitten ook gordelspleten in.ik heb een keer de buggy-voetenzak gebruikt omdat boas de andere nat had gespuugd.hij was wat groot,maar pastte wel.

Ik heb ook een voetenzak speciaal voor in de maxicosi, maar Max drijft daar momenteel uit. Als ik nu met de auto wegga, doe ik hem zijn winterjas aan en extra sokjes. Volgens mij is dat voor hem warm genoeg.

Hai

Ik heb een fleecedoek van prenatal waar de gordels doorheen kunnen voor als het een beetje frisser is. Anders pak ik een dekentje van de wieg en leg die over hem heen. In de auto met de verwarming aan of als die warm is van de zon, leg ik die gewoon open. Voetenzak heb ik nooit gekocht, want Loek is 22 feb geboren. Winter bijna over en de winters zijn toch zacht tegenwoordig. Mij leek de fleecedoek genoeg met een jasje als het echt kouder zou zijn. Maar dat is niet geweest gelukkig.

En morgen wordt het 20 graden hoorde ik, dus weg met die warme zakken en dekens!!!!!!

Hoi Mikkie,

Gebruik je nog wel de verkleiner? Als dat zo is kun daaronder wat handoeken stoppen om 'm een beetje op te vullen. Heb ik ook gedaan en werkt perfect.

Groetjes en succes,
Renata

Terug
Bovenaan