wat is beslissingen nemen toch moeilijjk

A

Anoniem

Guest
iedere keer weer ga ik veel te veel na zitten denken, en kom ik in een dipje te zitten.
mijn vriend en ik hebben besloten om over twee maanden er weer tegenaan te gaan, maar nu kriebelt het dus toch al wel heel erg.
we willen allebei heel graag zwanger worden, maar vanwege de bruiloft moeten we eigenlijk 2 maanden overslaan., voor de zekerheid.
maar ik heb nu zoiets van:
die bruiloft kunnen we toch verzetten, als de bevallingsdatum te dichtbij komt, of ze kunnen me toch ook twee weken eerder inleiden of zo?
ik weet niet of dat kan haha maar ik hoorde het bij sylvie meis, daarom.
niet dat ik het zomaar zou doen, maar ik denk dat als je een week voor je bruiloft bevalt, je de week erop niet zomaar weer rondhuppelt, of is dat wel mogelijk
twijfel de twijfel, ik wil zo graag, ik wi niet meer wachten, en de kans dat het deze ronde raak is is toch ook klein, maar hij is er wel!
zucht iemand tips?

he fiebke                

lastig he gevoel en verstand? heb je de bruiloft als vast staan?? en alles al geregeld? dan zou ik zeker ff wachten hoe lastig het ook is! een bruiloft kost genoeg en dan moet je er ook zeker van genieten! en als je alles heb vaststaan kun je niet zomaar verzetten, kost je wel geld!! en van dat inleiden volgens mij doet geen dokter dat! om die reden dan? kus kus

quote: fiepke schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-08-2006 12:06:03'));

iedere keer weer ga ik veel te veel na zitten denken, en kom ik in een dipje te zitten.
mijn vriend en ik hebben besloten om over twee maanden er weer tegenaan te gaan, maar nu kriebelt het dus toch al wel heel erg.
we willen allebei heel graag zwanger worden, maar vanwege de bruiloft moeten we eigenlijk 2 maanden overslaan., voor de zekerheid.
maar ik heb nu zoiets van:
die bruiloft kunnen we toch verzetten, als de bevallingsdatum te dichtbij komt, of ze kunnen me toch ook twee weken eerder inleiden of zo?
ik weet niet of dat kan haha maar ik hoorde het bij sylvie meis, daarom.
niet dat ik het zomaar zou doen, maar ik denk dat als je een week voor je bruiloft bevalt, je de week erop niet zomaar weer rondhuppelt, of is dat wel mogelijk
twijfel de twijfel, ik wil zo graag, ik wi niet meer wachten, en de kans dat het deze ronde raak is is toch ook klein, maar hij is er wel!
zucht iemand tips?

Meid, als jullie zo graag een kindje willen, zou ik ervoor gaan.
Wat je zegt, je weet nooit of het in 1 keer raak is.

Wat wel zo is, is dat je als je ingeleid wilt worden zonder medische reden je dat volgens mij zelf moet betalen. Anders zou iedereen wel op een geschikt tijdstip haar kind geboren wil laten worden.

Ja, je kunt de trouwerij altijd nog verplaatsen, kweet niet hoe het dan zit met aangifte van het kind enzo. Of de vader dan het kind moet erkennen etc. Dat zou je uit kunnen zoeken.

Ik zou er gewoon voor gaan! Een trouwerij is ook heel erg mooi (ben zelf 2 jaar geleden getrouwd) en daar moet je rustig de tijd voor kunnen nemen. Ik zou zelf niet alles tegelijk willen.

Misschien heb je iets aan mijn verhaaltje. Ik kom niet zo goed uit mijn woorden, misschien dat het daarom wat verwarrend is.

Succes!

Liefs Nadine

nou we hebben nog niet alles vast staan.
we hebben wel datum geprikt en de lokatie, fotograaf kerk en gemeentehuis besproken, maar als we dat over bijv 2 of 3 maanden afzeggen denk ik niet dat het geld kost.
we hebben immers nog niets betaald.
zucht. blijf het moeilijk vinden, ik wil gewoon niet wachten, maar de bruiloft uitstellen lijkt dan de enige oplossing.
ach ja we zien het wel, ik moet eerst nog zwanger zien te worden, en als dat niet gebeurd hoeven we ook niets te regelen.

bedankt

Lastig he? Ik zou niet gaan uitstellen hoor! Je kunt toch gewoon de datum laten staan en wanneer je zwanger raakt kijken of het kan? Als je in de komende 2 maanden zwanger raakt, weet je dat binnen 3 maanden en kun je altijd nog de datum verplaatsen.

Succes met beslissen!

hoi meid

nou ik sluit me aan bij marian, als je nu niet zwanger bent kun je het altijd nog uitstellen.

ik moest maart april en mei van dit jaar overslaan in verband met spaanse verzekeringen. ik vond dit ook heel moeilijk. vooral omdat we al vanaf maart 2005 bezig zijn en ik het dus echt als gemiste kansen heb gezien.
gewoon lekker vrijen op de dagen die je wilt, het loopt zoals het loop toch?
maar dat inleiden 2 weken te vroeg zou ik niet doen. doen ze ook niet zo maar denk ik.

groetjes esther

nou als ik dit teruglees denk ik eigenlijk:
hoe kwam ik op het id van inleiden.
belachelijk,
maar goed ik zat behoorlijk in de stress,
ik begin morgen met een nieuwe baan, en dat brengt wat spanningen met zich mee.
we gaan gewoon lekker verder.
niet om zwanger te worden, maar ook niet om het niet te worden, we klussen voor ons plezier en mocht het raak zijn, dan is het zo, maar mocht het een maand of zelfs twee langer duren, dan ook.
de datum zouden we kunnen verzetten op het moment dat we 3 maanden zwanger zijn en het inderdaad in de trouwperiode zitten.
maar dat zien we allemaal wel
voel me al een stuk beter
thanx

Terug
Bovenaan