<p>Hoi allemaal,</p><p>Twijfels komen mij tegemoet!</p><p>Ons zoontje van 4 maand wil niet zitten of liggen. Alleen wanneer hij moe begint te worden. Ja hij zit al zelfstandig en rolt al alle kanten op ?. Het liefste staat hij de hele dag en lopen we samen 20x het zelfde rondje in huis. <br /><br /></p><p>Bij mijn ouder heeft hij nu de skip hop - explore en more 3-stage activity center. Voor bij ons thuis zat ik te kijken naar een loopstoel of bouncer. Alleen overal hoor en lees ik dat het slechter is voor zijn ontwikkeling. En begin ik er te twijfelen. De “bouncer” bij mijn ouders thuis vind die helemaal geweldig en vermaakt hij zich prima in. Want wanneer hij op de speelkleed speelt is hij het naar 2 minuten echt wel zat. En kan ik stoppen met mijn dagelijkse bezigheden. Hij raakt gefrustreerd wanneer hij iets niet kan zoals dus beginnen met kruipen. Ik probeer dit wel te stimuleren maar er zit geen schot in de roos. <br /><br /></p><p>Hoe hebben jullie dit gedaan? En wat zouden jullie aanraden? <br /><br /></p><p>thanks?</p>