wat is beter,lage broek of broek met buikband

hoi hoi

ik heb een vraagje, op dit momnet heb ik twee positiebroeken, allebij laag model dus kleine band over mijn buik en entje die geen band heeft maar war je de broek aan de zijkant kan vertsellen..

deze zijn erg leuk en zitten lekker,maar vraag me af of je buik niet meer steun nodig heeft....

wie weet dit ik heb eigenlijk geen idee..

liefs tobi

Hoi Tobi,

Volgens mij maakt het voor je buik niet zoveel uit hoor wat voor'n broek je aan doet, gewoon aantrekken wat jij lekker vind zitten.
Ik vind persoonlijk lage broeken zonder een band over mijn buik beter zitten dan met zo'n   band maar ja dat is heel persoonlijk natuurlijk.

Groetjes Annemiek
32w

Mijn ervaring: lage broeken zitten niet lekker als je echt een dikke buik hebt.
Ook had ik twee van deze broeken die ik niet meer aankon, omdat het elastiek niet meer onder mijn buik paste (elastiek rekte niet verder, was te kort)
Broeken met een band rekken beter mee, zelf vond ik het ook lekkerder zitten.

Hoi,

In het begin van mijn zwangerschap had ik ook broeken gekocht moet een lage band. Deze kon ik vrij snel niet meer aan, want mijn buik had steun nodig. Achteraf zonde van mijn geld ik had beter nog een paar met band kunnen kopen. Dit is iets voor de volgende keer.

Gr Amber

hi Tobi,

bij de prenatal heb ik een superlekkere broek gekocht, met zo'n elastische kous die je tot over je borsten kunt trekken, je kunt hem dubbelslaan als je buik nog niet zo dik is.

een broek met een lage band rekt op een gegeven moment niet meer mee. je hele lichaam wordt een beetje anders van vorm en als de naad in je kruis drukt, ben je geen blijde zwangere mevrouw meer. zit je constant aan   je broek te frutten en dat is echt geen gezicht en t zit niet meer lekker.

succes met de zwangerschap

Miep36 (36.6)

Ik heb op dit moment 1 zwangerschapsbroek met lage band (het t eigelijk nog niet nodig maar vond m zo leuk)  Het elastiek kan nog helemaal los dus ik kan er nog best in groeien. ik vind het ook een stuk leuker en charmanter staan dan zo'n enorme band over je buik. Maar ja nu ben ik ook wel een erg modebewuste muts. Ik weet niet of zo'n broek met lage band ook nog lekker zit als je 32 weken zwanger bent maar dat zien we dan wel.
Groetjes Rene

Hoi,

Als je lage broek nou toch niet zoveel steun lijkt te geven, maar hij past nog goed, is het misschien een idee om een BabyBelt (merk Anita) aan te schaffen. Ik heb hier bij mijn vorige zwangerschap heel veel aan gehad. Onder aan je buik gaat een dik stuk stevig elastiek en dan zit er dus wel zo'n buikband aan, maar je draagt het eigenlijk als ondergoed. Het zit heel stevig en is vooral bedoeld als extra steun en om je rug te ontlasten. Ik vind het een aanrader!

Groetjes, mamavanLucas

Hoi hoi

Ook ik heb al vrij snel, mijn lage broeken aan de kant moeten leggen omdat mijn buik te dik werd...
En vooral nu (ben over een uur precies 40w !!) ben ik blij met mijn broek met elastiek dat over mijn buik gaat. Ik heb deze nu ook elke dag aan!

Ik denk dat 't een kwestie is van wat jij zelf het lekkerst vind en hoe je buik straks is...

Groetjes Annemiek
39w 6d

Terug
Bovenaan