Wat is dat toch met jongensnamen ? zoo moeilijk !

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Zoals vele hier zijn wij ook nog niet uit de naam voor ons zoontje i.u. Ik kan niet kiezen...Wat ik super mooi vind vind mijn man niet mooi   en andersom. Nu zijn er natuurlijk wel een aantal namen die ik zeker "aardig" vind, maar heb niet het gevoel dat DE naam er tussen zit.....

Wat vinden jullie van de naam Jerre ?

of misschien toch een naam die je wat vaker hoort ?

Thijs
Daan
Cas
Lucas

pfff....ik kom er niet uit !
Nog 14 weken bedenktijd....

wat jij hebt met jongensnamen heb ik met meisjesnamen.

Zoek een korte meisjesnaam, wel stoer maarre.. lastig joh

voor jongensnamen nog wat tips:

Tijn
Joep
Jesse
Daan
Lukas ( met een K vind ik leuker)
Tom

Weet jij leuke meisjesnamen voor mij??

Groetjes,

Suus
17 weken zwanger!

Jerre vind ik een leuke stoere jongens naam. Die hoor je tenminste niet zo vaak.
Dus lekker orgineel!

Tess vind ik een leuke korte meisjes naam.

Zelf hebben we voor een langere meisjesnaam gekozen die ook bijna niet voorkomt.

Groetjes Gea 30 weken en 2 dagen zwanger

Daan, Cas en Lucas (of met een K) zijn namen die ik zeker aardig vind.

Jerre vind ik origineel maar omdat ik hem eigenlijk nooit heb gehoord ben ik benieuwd wat andere mensen er van vinden  ! En tja omdat nu aan bekenden te vragen.....

Het grappige is dat onze meisjesnaam al meteen vast stond ! Daar waren we het unaniem over eens: Ise of Ize.

Andere meidennamen:
Isa
Lisa
Nova
Julia

groetjes !

Bij ons is 't nu andersom. De jongensnaam stond vrij snel vast, alhoewel, we hebben er 2 waar we over twijfelen. We vinden allebei de namen mooi. De meisjesnaam kostte heel wat meer hoofdbrekens! We hebben er nu één die we allebei mooi vinden. De jongensnaam wordt denk ik bij de geboorte bepaald, als het een jongen wordt, dat weten we nog niet.

Ik vind Jerre wel leuk! Apart, maar wel goed uit te spreken zonder verwarring.

Francien 34,3 dgn zwanger van de 6e

Wij vonden het voor beide heel erg moeilijk. Voor een meisje zijn we er wel een beetje uit dat gaat Eva worden, maar een jongen staat nog open. Nu staat Kevin boven aan de lijst....

Hoi, wat moeilijk als je niet kunt kiezen, hé???   De namen van onze kids kan ik je noemen, maar daar had je er al een tussen................Bas, Iris en Thijs. Heel veel succes met kiezen............... groetjes Wendy

Terug
Bovenaan