A
Anoniem
Guest
Ik kon het allemaal niet zo heel goed indenken. Als iemand hier vertelde dat er iemand anders in haar omgeving vertelde dat ze zwanger was. Dat je na hun verhaal je zo ontzettend k*t voelde.
Nou ik begrijp het volkomen.
Vandaag was ik lekker in gesrek met mijn vriendin/collega.
Omdat we net gtrouwd zijn en zij wel weet dat we geen 10 jaar meer wachten hadden we het over kinderen.
Ik zad al te vertellen zovan als het eens een keer zo ver is en wij aan kinderen beginnen dan doe ik zus of zo.
Toen zei zij ineens; Ik moet je wat vertellen.
En na een lange stilte kwam het eruit. Ze is zwanger.
Compleet ongepland!!!! ze krijgt volgende maand de sleutel en dan gaat ze na een verbouwing samenwonen.
Maar omdat ze veranderde van pilsoort is ze tussendoor als foutje zwanger geworden.
Was niet de planning, maar nu toch welkom!!!
ik dacht ook van; NEE DAT MEEN JE NIET!!!
Toen moest ik het van mij ook vertellen. dat we bezig waren, dan nog niet zo lang, maar toch.
Vond ze hardstikke leuk en ik moets dan ook maar snel zwanger raken.
Maar na ons gesprek werd ik wel zo JALOERS!!!
ik kon niks meer fatsoenlijk doen en er is ook weinig werk uit mijn handen gekomen.
ik ben nu na een feestje van vanavond nog van slag!!
Waarvoor en waarom?? geen idee.
ik ben heel blij voor haar, echt waar en wens ht haar van harte, maar heb nu ook het gevoel dat het nu direct ook MOET bij mij!! Wat ik juist niet wil voelen!!
ik heb et haar gezegd dat ik bou wat jaloers was en ze begreep het volkomen. Ze zou ook niet te vaak vragen hoe het met ons verging, maar ik vind het echt een rotgevoel nu.
Meiden ik begrijp jullie nu volkomen en ik kan er over meepraten!!
Ik ben ook nog eens iemand die haar gevoelens van de dag 's nachts wegdroomt, dius ik weet al waar mijn slaap toe lijdt vannacht. Hhhhmmmmm geen goed vooruitzicht.
IK wil helemaal niet klagen maar ik weet dat ik hier mijn "ei" kwijt kan en dat moest ook even!!
Liefs Alma
Nou ik begrijp het volkomen.
Vandaag was ik lekker in gesrek met mijn vriendin/collega.
Omdat we net gtrouwd zijn en zij wel weet dat we geen 10 jaar meer wachten hadden we het over kinderen.
Ik zad al te vertellen zovan als het eens een keer zo ver is en wij aan kinderen beginnen dan doe ik zus of zo.
Toen zei zij ineens; Ik moet je wat vertellen.
En na een lange stilte kwam het eruit. Ze is zwanger.
Compleet ongepland!!!! ze krijgt volgende maand de sleutel en dan gaat ze na een verbouwing samenwonen.
Maar omdat ze veranderde van pilsoort is ze tussendoor als foutje zwanger geworden.
Was niet de planning, maar nu toch welkom!!!
ik dacht ook van; NEE DAT MEEN JE NIET!!!
Toen moest ik het van mij ook vertellen. dat we bezig waren, dan nog niet zo lang, maar toch.
Vond ze hardstikke leuk en ik moets dan ook maar snel zwanger raken.
Maar na ons gesprek werd ik wel zo JALOERS!!!
ik kon niks meer fatsoenlijk doen en er is ook weinig werk uit mijn handen gekomen.
ik ben nu na een feestje van vanavond nog van slag!!
Waarvoor en waarom?? geen idee.
ik ben heel blij voor haar, echt waar en wens ht haar van harte, maar heb nu ook het gevoel dat het nu direct ook MOET bij mij!! Wat ik juist niet wil voelen!!
ik heb et haar gezegd dat ik bou wat jaloers was en ze begreep het volkomen. Ze zou ook niet te vaak vragen hoe het met ons verging, maar ik vind het echt een rotgevoel nu.
Meiden ik begrijp jullie nu volkomen en ik kan er over meepraten!!
Ik ben ook nog eens iemand die haar gevoelens van de dag 's nachts wegdroomt, dius ik weet al waar mijn slaap toe lijdt vannacht. Hhhhmmmmm geen goed vooruitzicht.
IK wil helemaal niet klagen maar ik weet dat ik hier mijn "ei" kwijt kan en dat moest ook even!!
Liefs Alma