wat is dat vervelend!!!!

A

Anoniem

Guest
Ik kon het allemaal niet zo heel goed indenken. Als iemand hier vertelde dat er iemand anders in  haar omgeving vertelde dat ze zwanger was. Dat je na hun verhaal  je zo ontzettend k*t voelde.

Nou ik begrijp het volkomen.
Vandaag was ik lekker in gesrek met mijn vriendin/collega.
Omdat we net gtrouwd zijn en zij wel weet dat we geen 10 jaar meer wachten hadden we het over kinderen.
Ik zad al te vertellen zovan als het eens een keer zo ver is en wij aan kinderen beginnen dan doe ik zus of zo.
Toen zei zij ineens; Ik moet je wat vertellen.
En na een lange stilte kwam het eruit. Ze is zwanger.
Compleet ongepland!!!! ze krijgt volgende maand de sleutel en dan gaat ze na een verbouwing samenwonen.
Maar omdat ze veranderde van pilsoort is ze tussendoor als foutje zwanger geworden.
Was niet de planning, maar nu toch welkom!!!
ik dacht ook van; NEE DAT MEEN JE NIET!!!
Toen moest ik het van mij ook vertellen. dat we bezig waren, dan nog niet zo lang, maar toch.
Vond ze hardstikke leuk en ik moets dan ook maar snel zwanger raken.
Maar na ons gesprek werd ik wel zo JALOERS!!!
ik kon niks meer fatsoenlijk doen en er is ook weinig werk uit mijn handen gekomen.
ik ben nu na een feestje van vanavond nog van slag!!
Waarvoor en waarom?? geen idee.
ik ben heel blij voor haar, echt waar en wens ht haar van harte, maar heb nu ook het gevoel dat het nu direct ook MOET bij mij!! Wat ik juist niet wil voelen!!
ik heb et haar gezegd dat ik bou wat jaloers was en ze begreep het volkomen. Ze zou ook niet te vaak vragen hoe het met ons verging, maar ik vind het echt een rotgevoel nu.

Meiden ik begrijp jullie nu volkomen en ik kan er over meepraten!!
Ik ben ook nog eens iemand die haar gevoelens van de dag 's nachts wegdroomt, dius ik weet al waar mijn slaap toe lijdt vannacht. Hhhhmmmmm geen goed vooruitzicht.

IK wil helemaal niet klagen maar ik weet dat ik hier mijn "ei" kwijt kan en dat moest ook even!!

Liefs Alma

Aaarghh wat vervelend joh!!

Binnen deze 1e ronde nog maar dat wij bezig zijn heb ik nu "ook" al twee nieuwe zwangerschappen meegemaakt in de vrienden/kennissenkring, dus weet precies wat je bedoelt!!

Ik denk dat jaloers zijn een normale, natuurlijke reactie is wat je best kan hebben toch? Zolang er geen wraakacties ontstaan.....

Succes ermee!

Liefs Hallow

oh wat herkenbaar!!!!!

Wij zijn zelf ook alweer 8 maanden bezig en er zijn in mijn omgeving 6 vriendinnen die zwanger zijn. Ik had laatst een feestje waar 3 van die 6 vriendinnen ook waren. Ik wou zo graag heel erg blij voor ze zijn, maar ik kon het gewoon niet. Ik kon er niet naar kijken hoe alle andere vriendinnen helemaal opgewonden reageerden toen een vriendin de baby voelde bewegen en iedereen de handen op haar buik legde.....

En dan kom ik thuis en voel ik me zo schuldig dat ik niet blij voor ze kan zijn....

Maar ja... zoals mijn 'bovenbuuf' ook net heeft gezegd, zolang er geen wraakacties ontstaan, lijkt het me een heel logische reactie. En als je bedenkt dat je ook jaloers mág zijn, maakt het dan ook makkelijker?

Veel succes / sterkte / klusplezier.......

Groetjes Tjitske

Oeoeoeh! Herkenbaar zeg.
Ik weet nog heel goed dat m'n vriendin me belde dat ze zwanger was en dat ik gelijk zoiets had van "Dat wil ik ooook". Ik was echt blij voor haar, ik was super jaloers maar niet afgunstig zeg maar. Helaas eindigde haar zwangerschap in een miskraam en was ik een paar weken daarna zwanger, terwijl we met haar en haar man op vakantie waren. Slik! Dat was voor hun dus niet zo heel prettig.
Ennieweej, zodra je stopt met de pil om een kindje te krijgen wil je gelijk, alla minute zwanger raken. Zo is het nou eenmaal.
Succes met zwanger worden!

Groetjes T.H.

Lieve Alma,

ook al beloofd ze dat ze niet te vaak zal vragen hoe en wat, ieder signaaltje zal ze onder een vergrootglas leggen.

Voor mijn laatste zwangerschap, vroeg vooral mijn schoonzus erg vaak
hoe het er voorstond, en bij iedere gelegenheid kregen we te horen, dat
al onze dromen maar uit moeten komen, en meer van dat soort
opmerkingen.

Twee maanden geleden ben ik na bijna 18 weken zwangerschap bevallen, en
het is were van voor af aan begonnen. Ik heb nu maar gezegd dat we
erest een tijd willen wachten, maar toch blijven dat soort opmerkingen
komen.

Meid sterkte, en weet dat je niet alleen staat.

Miep

Hoi,

Moeilijk blijft dat he? Zo is mijn zusje  2 jaar bezig geweest om zwanger te worden! Net voordat ik met het bericht kwam was zij gelukkig ook zwanger!! Ik heb ook steeds gehoopt dat zij toch nog eerder dan mij zou zijn. De 1e maand hebben we samen gewinkeld en spulletjes gekocht en spraken we af om dat voortaan elke maand samen te gaan doen...helaas heb ik inmiddels een miskraam gehad.
Ook dat voelt soms dubbel hoor omdat ik in de 2e ronde al zwanger was na 10 jaar de pil te hebben geslikt...
Heb ook twee collega's die ook 'bezig' zijn zeg maar. Op het werk sturen we elkaar steeds berichtjes via de interne mail best leuk maar toen zij vorige week ging testen... ik gunde het haar van harte maar voelde me wat opgelucht toen de test negatief was. En dat voelt niet fijn hoor!!

Groetjes ineke

dank jullie voor de reacies.

Het is ondertussen al wat gezakt en ik ben nu ook al nog veel blijer voor haar.
We hebben het er samen over gehad en gezegd dat als het samen zou lopen we ok allelei dingen samen gaan doen.
Dit is toch de eerste maand waarvan ik bijna zeker weet dat het een kans heeft.
In de eerste ronde had ik eisprong op mijn trouwdag. Wel van de nacht genoten, maar zoveel spanningen van de dag zal ook geen goed doen voor je lijf.
tweede ronde moest mijn man geopereerd worden precies op de dag van de eisprong en ik had de dag ervoor hevige pijn in mijn rug gekregen door een blaasontsteking. Dan heb je dus weinig zin.
En  deze ronde  verwacht ik geen moeilijkheden, DUS gaan we ervoor.
Nou maar hopen dat het zo mag wezen.

Ik heb het een beetje naast me kunnen leggen van mijn vriendin, ondanks dat ik er op een dag regelmatig stiekem aan denk en daarbij een vreemd gevoel krijg in mijn buik.
Maar dat gaat vast wel over.

We blijven proberen en laat de natuur maar goed gezind zijn deze ronde.
Natuurlijk voor iedereen hier die aan het proberen is!!!!!

Dank jullie in ieder geval voor de reacties en ondersteuning
Echt waar, dat doet een mens goed!!!!

Liefs Alma

Terug
Bovenaan