A
Anoniem
Guest
Ik hoop dat jullie me vraag kunnen antwoorden.
Nu gaat het dan wel eens waar niet over mij zelf maar over mijn schoonzusje.
Zij weet nu 2 weken dat ze zwanger is.
Hoelang ze nou zwanger is weten we niet want ze heeft een onregelmatig cycles.
maar we denken tussen de 5 a 7 weken.
Nu had ze gisteren middag steken onderin d'r buik, maar dat is op een gegeven moment wel weer weggegaan.
s' nacht gaat ze naar de wc, heeft ze een lichte rood bloed in de onderbroek zitten.
Ze zijn dan ook natuurlijk heel erg geschrokken.
Er zat ook veel slijm bij, maar dat kan natuurlijk ook de sperma zijn, want ze hadden diezelfde avond lekker liggen klussen. Maar het lijkt me dt ze dat verschil wel zal zien.
Ik weet niet precies wanneer het is gestopt met bloeden, maar dat is het nu wel.
Ze heeft voor de rest ook geen pijn, en dus weten we niet echt wat we er van moeten denken.
Ik zei, en denk dat het misschien wel een innestelling kan zijn geweest.
Maar ik weet niet of dat nog wel kan.
De dokter zegt dat ze moet afwachten en dat het alle kanten nog op kan gaan.
Nou ik weet het niet maar ik denk echt dat het een innestelling is.
Nou had de dokter gezegt dat een miskraam altijd gepaard gaat met heel veel pijn, net zoals menstruatie maar dan erger.
Nu heeft ze dat nog niet, maar je kan toch ook pas later die pijn krijgen , dus als het echt doorzet, of heb je dat meteen al.
Ik zou graag jullie mening willen horen.
Alvast bedankt.
Groetjes Nathalie
Nu gaat het dan wel eens waar niet over mij zelf maar over mijn schoonzusje.
Zij weet nu 2 weken dat ze zwanger is.
Hoelang ze nou zwanger is weten we niet want ze heeft een onregelmatig cycles.
maar we denken tussen de 5 a 7 weken.
Nu had ze gisteren middag steken onderin d'r buik, maar dat is op een gegeven moment wel weer weggegaan.
s' nacht gaat ze naar de wc, heeft ze een lichte rood bloed in de onderbroek zitten.
Ze zijn dan ook natuurlijk heel erg geschrokken.
Er zat ook veel slijm bij, maar dat kan natuurlijk ook de sperma zijn, want ze hadden diezelfde avond lekker liggen klussen. Maar het lijkt me dt ze dat verschil wel zal zien.
Ik weet niet precies wanneer het is gestopt met bloeden, maar dat is het nu wel.
Ze heeft voor de rest ook geen pijn, en dus weten we niet echt wat we er van moeten denken.
Ik zei, en denk dat het misschien wel een innestelling kan zijn geweest.
Maar ik weet niet of dat nog wel kan.
De dokter zegt dat ze moet afwachten en dat het alle kanten nog op kan gaan.
Nou ik weet het niet maar ik denk echt dat het een innestelling is.
Nou had de dokter gezegt dat een miskraam altijd gepaard gaat met heel veel pijn, net zoals menstruatie maar dan erger.
Nu heeft ze dat nog niet, maar je kan toch ook pas later die pijn krijgen , dus als het echt doorzet, of heb je dat meteen al.
Ik zou graag jullie mening willen horen.
Alvast bedankt.
Groetjes Nathalie