Wat is dat????

A

Anoniem

Guest
Ik hoop dat jullie me vraag kunnen antwoorden.
Nu gaat het dan wel eens waar niet over mij zelf maar over mijn schoonzusje.

Zij weet nu 2 weken dat ze zwanger is.
Hoelang ze nou zwanger is weten we niet want ze heeft een onregelmatig cycles.
maar we denken tussen de 5 a 7 weken.

Nu had ze gisteren middag steken onderin d'r buik, maar dat is op een gegeven moment wel weer weggegaan.
s' nacht gaat ze naar de wc, heeft ze een lichte rood bloed in de onderbroek zitten.
Ze zijn dan ook natuurlijk heel erg geschrokken.
Er zat ook veel slijm bij, maar dat kan natuurlijk ook de sperma zijn, want ze hadden diezelfde avond lekker liggen klussen. Maar het lijkt me dt ze dat verschil wel zal zien.
Ik weet niet precies wanneer het is gestopt met bloeden, maar dat is het nu wel.

Ze heeft voor de rest ook geen pijn, en dus weten we niet echt wat we er van moeten denken.
Ik zei, en denk dat het misschien wel een innestelling kan zijn geweest.
Maar ik weet niet of dat nog wel kan.
De dokter zegt dat ze moet afwachten en dat het alle kanten nog op kan gaan.
Nou ik weet het niet maar ik denk echt dat het een innestelling is.

Nou had de dokter gezegt dat een miskraam altijd gepaard gaat met heel veel pijn, net zoals menstruatie maar dan erger.
Nu heeft ze dat nog niet, maar je kan toch ook pas later die pijn krijgen , dus als het echt doorzet, of heb je dat meteen al.

Ik zou graag jullie mening willen horen.

Alvast bedankt.

Groetjes Nathalie

Tja je weet het natuurlijk nooit, maar bij mij begonnen de miskramen met donkerbruin bloed.

Als ze hebben geklust en het is lichtrood dan kan het natuurlijk zijn dat er een adertje is gesprongen van de baarmoederhals die dus wat bloed geeft. Tja en pijn in je buik hoort nu eenmaal bij zwanger zijn... Maar het blijft altijd onzeker...

Hoi,

Helaas heeft de dokter gelijk. Het kan alle kanten nog op. Ik heb inmiddels 2 keer een miskraam gehad, en weet hoe het is om in onzekerheid te zitten. Maar ik weet daardoor ook dat het heel goed kan dat je na het klussen bloedverlies kunt hebben. Er kan dan een bloedvaatje geraakt en geknapt zijn. Heel onschuldig. De boel is tijdens een zwangerschap daar namelijk veel beter doorbloed. En dat slijm kan heel goed sperma zijn. De baarmoedermond is nu gesloten i.v.m de zwangerschap. Dus dat sperma komt terug. (sorry als het smerig klinkt) Bloedverlies hoeft echt niet altijd te betekenen dat het niet goed gaat. Het kan ook na een moeilijke stoel/toiletgang. Bij de zwangerschap van onze zoon verloor ik ook bloed, maar op de echo was te zien dat alles goed was. En we hebben dus een zoon gekregen. En de oorzaak van het bloedverlies is nooit gevonden.  Maar door de eerdere miskraam was ik erg bang geworden. Bij de laatste miskraam (april dit jaar) waren er helemaal geen voortekenen.
De krampen kunnen komen door een orgasme. Dan trekt de baarmoeder samen. Daar heb ik mijn hele zwangerschap last van gehad.
Ik hoop in ieder geval dat het niks bijzonders is.

Groetjes, Kat

Lijkt mij ook dat er tijdens de sex een adertje is gesprongen... vooral omdat het rozig was, dus weinig bloed vermengd met sperma en slijm...
Toen ik ong 5 zwanger was van mijn tweede dochter Suzanne verloor ik drie dagen achtereen elke morgen na het opstaan een plumpje bloed en de rest van de dag niet.. Ik heb toen een echo gekregen en daarop was te zien dat het hartje al klopte.. ik was toen ong 5 en een halve week zwanger... De gyneacoloog zei dat het ook hormonaal kon zijn omdat mijn lichaam nog moest wennen aan het zwanger zijn..
Het kan idd dus van alles zijn en elke kant opgaan... Helaas afwachten dus..

liefs..Bats

Terug
Bovenaan