Wat is dat?

Hoi meiden, ik kom even bij jullie langs met een dringende vraag.Jullie hebben daar misschien iets meer ervaring mee dan de meiden op het zwanger worden forum, waar ik normaal vertoef.
Ik weet dat ik op zondag 28 maart mijn eisprong had. Heb netjes seks gehad, om de dag in de dagen ervoor en erna. Op donderdag 1 april (geen grap, vier dagen na mijn ei dus) had ik roze in plaats van witte afscheiding. Vanaf zondagavond was de afscheiding veel minder maar donkerbruin. Ik heb veel last van mijn darmen en bij harde ontlasting verlies ik een paar druppels rood bloed. Ik hoop op maandag de 12e niet ongesteld te worden. Normaal gesproken heb ik die bruine prut twee dagen voor ik echt ongesteld word. Wat is er aan de hand? Bedankt voor jullie aandacht en ik hoop op reacties,
liefs, el2.
 
Kheb werkelijk waar geen flauw idee meid. Maar ik duim voor je dat je zwanger bent.
Misschien was het een innestelingsbloeding, maar die komt toch vaak pas met 6 weken ofzoiets (weet het ook niet zeker hoor..)

Ik hoop dat anderen wat meer info voor je hebben..

Succes en groetjes Petra
 
ik heb ook geen flauw benul. ik was binnen 2 mnd zwanger dussss
en wij hebben maar gewoon wat gedaan, niet timen ofzo.
je moet er niet teveel mee bezig zijn dat weet ik wel. ik had geen rood of bruin achtig bloed. ik had helemaal niks, alleen heel veel plassen. maar dat was pas toen ik echt overtijd was.
veel succes ermee
 
Hoi,

innestelingsbloeding is rond dag 10, dus die zou nu ong. moeten zijn (maar kan dacht ik ook eerder of later plaatsvinden - tussen dag 7 en 13). Ik weet niet hoe je berekend hebt dat je op 28 maart je eisprong had? Want ook bij een regelmatige cyclus kan die toch af en toe afwijken.
Het bloed bij je ontlasting komt daar niet van, staat er los van; kan komen door een gesprongen adertje/aambei door het persen, maar komt duidelijk niet uit je vagina.
Maar je zou dus zwanger kunnen zijn. Het is een beetje vervelend, maar je zult toch echt een paar dagen moeten wachten en dan weet je het (nu testen is een beetje jammer omdat je dan een vals negatieve test kan hebben en dan nog niets weet).
Ik hoop dat we je maandag weer terug zien met een leuk bericht! Veel succes.
 
Ik heb niet berekend dat ik een eisprong had, ik weet het doordat ik mijn temperatuur bijhoud en ovulatietesten gebruik. Ik zit nu op dag 12 na de eisprong en heb nog steeds een beetje bruine prut. Wat kan je lijf je toch ontzettend inspanning laten zitten hè.
Het bloed bij de ontlasting kwam wel uit mijn vagina (zat bij het afvegen aan de voorkant op het papiertje).
Ik hoop dat ik me snel bij jullie mag aansluiten, maar voor deze cyclus heb ik er eigenlijk een hard hoofd in....
Bedankt voor jullie reacties, liefs el2
 
Nou meis ik duim ook voor je hoor en eerlijk gezegd heb ik ook geen flauw idee maar anders kan je altijd de dokter nog ff bellen hoop voor je dat je zwanger bent
Groetjes Jacqueline2
 
Terug
Bovenaan