Wat is de beste zwangerschapstest?

Hallo dames,

Ik heb zelf altijd de testen van action gebruikt.
Bij mijn eerste zwangerschap, had ik pas na een week positieve test in de hand.
En het heeft me nu wel aan het denken gezet.

Zijn er testen die een lager gehalte hcg beter kunnen weergeven? Of dat de een beter is dan de andere?
 
Volgens mij staan de testen van de action juist bekend als vrij gevoelige testen. Ik denk dat je waarschijnlijk traag hcg aangemaakt hebt bij je vorige zwangerschap. Clear blue is in elk geval niet zo gevoelig, maar de kruidvat 2v5 is vrij gevoelig bijvoorbeeld, en je kan online ook zoeken naar tests met een gevoeligheid van 10mIU/mL, dat zijn de gevoeligste testen die verkocht worden volgens mij en ze bestaan van diverse merken.
 
Ik kwam hier om te zeggen die van de action, die waren bij mij elke keer overduidelijk.
Er zijn wel early testen, al las ik daar ook veel verhalen van vals positieve/ mensen die alsnog ongesteld werden, en zelfs iemands partner (m) die er een positieve uitslag mee kreeg.
Daarnaast inderdaad die 2 voor 5 van het kruidvat.
Die van Clear blue met zo'n weken indicator gebruikte ik pas als ik echt zeker wist dat ik zwanger was, beetje zonde anders..
Heb heel veel verschillende testen gebruikt, maar vond gek genoeg de goedkoopste vaak het duidelijkste antwoord geven.
Mindere ervaringen met de 2 voor 10 van zowel het kruidvat als de AH.
 
Ik gebruik ook action testen en was pas met 5 dagen overtijd positief.
Het kan ook zijn dat het hormoon gewoon wat minder snel opbouwt bij ons.
Wand ik ben nu 24 weken gezond zwanger.
Succes!
 
Terug
Bovenaan