Wat is de kans?? Dat ik zwanger raak

A

Anoniem

Guest
Hè hallo ik ben sinds kort nieuw maar heb ook een vraag ben al sinds april ongeveer gestopt met de pil omdat we een kleine willen toevoegen aan ons geluk ik ben dus nu al 6 maanden clean clean van de pil en zijn dus nu flink aan de klus bij elke eisprong nu dus deze week ook en ja rond 24 sep zou de eisprong zijn dat kan ook best klopen want i vloeie meer dan normaal we hebben gisteren gevreeën en ja zou de kans aanwezig zijn dat het nu wel eens raak kan zijn ??

Die kans is natuurlijk best aanwezig! Het mes snijd aan twee kanten, het is 50-50 maar ik hoop voor je dat het nu raak is. Overigens vind ik 6 maanden niet heel erg lang maar goed....voor iedereen die graag zwanger wil worden is elke maand er 1 teveel.

Succes met wachten! Wanneer is je NOD?

Liefs Lynn

De kans dat het raak is is volgens mij maar 25 % dat ik ooit van mijn gyn heb gehoord. Gemiddeld duurt het zwanger worden een jaar.

Ik hoop natuurlijk dat je heel snel zwanger raakt.

Gr WEndy

De kans is idd klein dat het zo snel al lukt!
Het kan natuurlijk wel, want sommige zijn heel snel zwanger.. Maar je moet er zeker niet vannuit gaan want zwanger worden valt bij veel dames vies tegen.!

Wij zelf zitte inmiddels in ronde 12 en kunne zonder hulp niet zwanger worde.

Ik hoop voor je dat dit voor jullie bespaard blijft!

Tja wie weet meid... Wij zijn al 9 maanden bezig en klussen elke maand op t goede moment maar ben nog niet zwanger. 6-9 maanden is gemiddeld dus wie weet!

Gemiddeld ben je een jaar aan het ontpillen dus 6 maanden is nog helemaal niet zo lang hoor! Natuurlijk duurt het lang voor jullie (weet er alles van) maar heb geduld! Hoe meer dwang je er achter zet hoe langer het zal duren is mijn ervaring!

Uuuh nod oha niet ongesteldheid dag toch dat is waar je normaal ongesteld word mar eigenlijk hoop van niet dat is dan eigenlijk 8/9 oktober dus ja en ja hoorde ook vaak van dat dat wel even duurt voor dat het lukt want je moet een jaar ontpillen zeggen ze maar heb ook veel gesproken die toch in een korte tijd zwanger raken ( lichtere pil misschien ) dus wie weet. En ja anders klussen we gewoon door hè

De kans is idd elke ronde maar 25%. Natuurlijk kan het zijn dat het nu al raak is, maar er is niets over te zeggen. Je moet maar net het geluk hebben dat jullie deze ronde in de 25% vallen en niet in de andere 75%.

Ohja, zelf heb ik helemala niet hoeven ontpillen. Tenminste in die zin dat mijn cyclus direct helemaal in orde was!

Succes!

Terug
Bovenaan