Wat is de natuur toch ongelovelijk!

Tjongejonge, onvoorstelbaar zeg.....ben vandaag voor het eerst na m'n zwangerschap wer ongi! Ga morgen op vakantie.....hoe kan m'n lichaam dat nou zo plannen, haha! Das al ongelovelijk op zich :)

Maar waar ik echt van sta te kijken is het volgende: Ik ben nadat ik gestopt was met de pil 3x ongesteld geweest en daarna was ik zwanger. Ik had 1 cyclus van 25 dgn, 1 van 26 dgn en 1 van 27 dgn.....met mijn zwangerschap ben ik uitgegaan van 27 dgn (de vk zei dat ik 4 apr uitgerekend was, ik zei 30 maart, ben de 29e begonnen met de weeen en de 31e bevallen, haha).......nou komt íe:
als ik de 1e dag van de laatste menstruatie neem (23-06-2009) en ik tel steeds 27 dgn door, kom ik gewoon PRECIES op 21 juli!!!!!!!!!!! PRECIES op de dag ben ik dus weer ongesteld geworden, haha! Ik ben dus ook PRECIES 1 jaar niet ongesteld geweest....pffffffffffffff! (stiekum toch wel blij dat ik het nu wel weer ben hoor, weet je toch dat het allemaal weer werkt, haha)

Zo, wou het ff kwijt ;)
Klopt het bij jullie ook zo precies?? Zou de natuur echt zo zijn of is het toeval????

Liefsssss

Wat heerlijk zeg dat je een jaar niet ongesteld bent geweest! Helaas ben ik het alweer voor de derde keer sinds de bevalling :(

oww das idd wel netjes zeg!!

ik moet zegge ik houd het nooit bij...

voor de zwangerschap had ik een spiraal en was ik niet ongesteld 3 maand later was ik zwanger en na de bevalling na 10 weken (ondanks volledige bv) ongesteld geworden met 10weken spiraal gekregen en nu nog helemaal niks nog dus niet meer ongesteld geworden!!!

liefs

ja hier ook niet echt bijgehouden, ik ben zonder pil nogal onregelmatig, dan om de 2 weken dan om de 2 maanden, dan per maand etc ect,
was vroeger ook al zodoende dat ik aan de pil ging (op dokters advies), want 3x ongesteld om de 2 weken en flink ook, zat bijna op giganitsche bloedarmoede toen.
Nu moet ik zeggen met 6 weken weer aan de pil, en vandaag al mn 4e periode, gelukkig, want had nogal wat verschijnselen die ik toen ook had en toen zodoende na test bleek ik zwanger, toch omdat periode 2 dagen uitbleef testje gedaan, maar gelukkig negatief, want we hebben onze handen al vol.
Ik ben blij als ik zoals vanavond ff de tijd heb om achter de comp te kruipen, ipv dat ik het ff op mn werk in een pauze doe.

Maar die rekensom, ik vind het heel erg frappant, erg toevallig, zou alleen kunnen bedenken dat je en erg voorspelbare cyclus heb.
Maar ik vind het ook erg knap dat ze zo bent blijven rekenen, vind ik eigenlijk wel een onderzoek waard. Wie weet hebben meerdere vrouwen dit, zoals je vraag, maar kan een leuk wetenschappelijk onderzoek zijn,

Ja irri is het wel weer, we waren zolang verlost, maar ja je weet wel dat alles nog naar behoeven werkt. en ja het hoort erbij! Het jammere is dat je nu nog wel ergere ervagingen ermee hebt, althans ik, meer pijn in mn rug, vermoeidheid, en meer krampen (en die had ik al gigantisch) maar die krampen moeten minder worden volgens mn HA!

Terug
Bovenaan