Wat is de volgende stap

Hallo allemaal.

Ik ben hier nieuw dus zal me even voorstellen.
Mijn naam is San en we zijn nu 20 maanden bezig. We hebben al onderzoeken gehad in zh en alles was goed bij zowel mijn vriend als bij mij.

We zijn nu voor de 5de keer bezig in zh met het timen van mijn eisprong zodat we in ieder geval op de juiste dagen klussen maar tot nu toe ook zonder succes. Ze willen dit nog 2 x aankijken en dan gaan ze toch verder kijken.

Weet iemand wat ons dan nog te wachten staat eigenlijk?

Groet

Hoi San71,

welkom op dit forum! Het is een heerlijke plaats om even je hart te luchten en dingen van je af te schrijven.

Wat betreft je vraag, elk ziekenhuis werkt weer anders, wij mochten na ruim 2 jaar vruchteloos proberen (liep toen al 1 jaar bij de gyn) gaan starten met IUI. Dit omdat ze bij ons ook niets afwijkends konden vinden. Dus logischer wijs lijkt IUI mij de volgende stap. Dat kan dan weer met of zonder hormonen. Dat is dan ook weer wat je zelf wilt.

heel veel succes.

Groetjes Belle

Hoi Belle,

Het is inderdaad fijn om even je hart te luchten. Ik probeer er altijd maar nuchter onder te blijven maar dat valt niet altijd mee.
Morgenvroeg weer naar het zh toe om te timen, dan ga ik gelijk een vervolg afspraak maken met de gyn.

We zijn nu lang genoeg aan het afwachten geweest dus ik vind dat ze wel even verder mogen kijken. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren nu,

Groetjes

Hoi allemaal,

Ben gister bij de gyn geweest en er is besloten om te kijken of mijn eileiders verstopt zijn hoewel de kans daarop heel klein is volgens hun. Ben reuze benieuwd natuurlijk. Als dat niet het geval is gaan ze over op ki. Maar eindelijk wordt er nu actie ondernomen. Ben het onderhand wel een beetje beu. Moet eerst mijn nod afwachten natuurlijk die is rond de 13de juni.
Dus wie weet..

groetjes.

Terug
Bovenaan