Wat is die???????

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb een vraggje ik ben 2 juni ongi geweest en nu moet ik 30 juni weer ongi worden.
Maar nu had ik gisteren avond en net echt een gevoel dat ik nu al ongi word.
En mijn tepels zijn ook gevoelig voor de rest geen klachten.
Weet iemand wat dat kan zijn misschien een innesteling ik hoop het zo.

Groetjes Joyce

Ha Joyce,

Ik heb ergens gelezen dat het innestelen ongeveer 5-7 dagen na je ei is. Dus kan misschien daar wel van zijn.  
Wens je veel geluk.

gr gizzymo  

oeps heb net nog eens opgezocht.
Vanaf de 4e dag kan het ei zich al innestelen. maar kan ook later zijn. Lees maar eens op www.kindjeopkomst.nl

gr gizzymo

Hoi,
ik was 2 juni ongi, had de 16e ongeveer ook mn ei en heb nu ook 30 juni mn NOD. Ik voel sinds vandaag een lichte menstruatie buikpijn......kan volgens mij heel goed innesteling zijn.....Hoewel ik me daar net al te vast een klamp, want ik dacht dat het in de vorige ronde ook raal was toen ik dergelijke verschijnselen voelde.

Dus....ik wil jou (en mezelf)  niet ontmoedigen, het kan heel goed innesteling zijn, maar hoeft dus niet.
Succes !!! Hou me op d ehoogte rond 30 juni, zal ik ook doen !

Groetjes Agnita (mv Jesper 25-01-2005)

Hoi allemaal,

Ook ik heb op 30 juni mijn NOD en had gisteravond wat kramp in mijn buik!! Ik hoop net als jullie, Joyce en Agnita, dat dit de innesteling is. Op de site van predictor had ik al gezien dat volgens de berekening de innesteling op 21-06 zou zijn... Ik zal voor jullie ook duimen.  Succes met wachten.

Groetjes,

Pluis

Terug
Bovenaan