Wat is dit?? HELP

Hoi Meiden,

Ik ben nu 18 weken zwanger van mijn eerste en alles verloopt tot nu toe prima, ik heb alleen vorige week een raar gevoel gehad in mijn onderbuik. Het is moeilijk om te omschrijven maar het voelt alsof er iets heel hard naar beneden trekt in het midden van mijn buik tot aan het schaambotje dit voelt als een klein bobbeltje in mijn buik (misschien de baby?), vervolgens houdt dit even aan en schiet daarna langzaam terug waardoor ik niks meer voel. Het gebeurde twee dagen lang om de paar minuten. En is een erg pijnlijke kramp.

Ik heb hierover gebeld met de VK, die zegt dat het misschien bandenpijn kan zijn, maar dat bandenpijn toch meestal aan de zijkanten of in de lies voorkomt en dat als ik het weer heb haar gelijk moet bellen.

Ik maak me er toch zorgen om (ookal heb ik het sindsdien niet meer gehad) wellicht heeft een van jullie net zoiets ervaren of weet iemand wat het is.
Ik heb ook weleens gehoord dat je eigenlijk de hele zwangerschap door al weeen hebt maar deze niet altijd voelt. Zou dit het kunnen zijn??

HELP

xx siona
 
Hoi hoi.
Bandenpijn en bekkenpijn voel je heel erg in je schaambeen hoor dat is inderdaad zo en bij je stuitje kun je het ook erg voelen.
Wat jij beschrijft is wel heel appart dat heb ik nog niet gehoord, maar als de vk zegt dat het goed is en alles gaat verder goed en het komt niet meer tergu zou ik me er niet zo'n zorgen om maken.
Mocht het nou terug blijven komen dan zou ik zeker bij de vk even aandringen op een wat uitgebreider onderzoek naar de oorzaak.
Groetjes en succes Tina
 
Hoi,

Een goede vriendin van mij had het dat haar beeb tegen een zenuw aan trapte. Hoe hoger de baarmoeder groeide, hoe meer het over ging. Maar zou dat het kunnen zijn? Voelt het als zenuwpijn?

Heb je er nu trouwens nog last van?

Succes in ieder geval!

Groetjes, Jannie (16w5d)
 
Hoi Jannie,

Gelukkig heb ik er tot nu toe geen last meer van gehad zeg! Tja zenuwpijn, ik kan het je niet vertellen. Het is zo lastig omdat je niet kan zien wat daarbinnen gebeurt. Maargoed volgende week hebben we de 20 weken echo en wellicht kunnen me ze dan wat meer vertellen. Ik hou je op de hoogte!

groetjes
 
Terug
Bovenaan