wat is dit in mijn buik?

hoi dames,

heb vandaag ineens zo'n gevoel alsof er een ballontje in mijn buik wordt opgeblazen en dan weer wordt leeg gelaten.
dit gebeurt vooral als ik wat gegeten of gedronken heb (behalve water).
zijn dit mijn darmen of is het wat anders?
wie herkent dit?

Een harde buik voelde bij niet zoals jij omschrijft. Dat voelde voor mijn meer als een lichte kramp alsof je te zwaar getafeld hebt zeg maar, beetje benauwend, Maar die had ik ook nog niet zo vroeg in de zwangerschap hoor, pas bij een week of 25. Vooral als je te druk bent of teveel hooi op je vork neemt. Is het inmiddels al wat minder geworden? Als je je zorgen maakt zou ik de vk even bellen.

Succes maar weer!

Komt me bekend voor, heb het ook regelmatig. Zijn m'n darmen, die ratelen en pruttelen vooral 's avonds enorm en dus ook van die inwendige luchtverplaatsingen... Gek he?

Harde buiken heb ik veel gehad bij mijn vorige zwangerschappen, maar dat is meer een kramp en dan is je buik ook echt hard.

Dat gevoel is bij mij in mijn darmen...pruttelen en borrelen en dat soort dingen voel ik ook...alles wordt nu opzij gedrukt,dus darmpjes moeten ruimte maken...

hoi dames,

heb savonds toch maar even de vk gebeld. ook omdat ik bij het omhoog komen ineens een gevoel had alsof er een mobiele telefoon tegen je buik aandrukte en ook bij het na de wc gaan zag ik doorzichtig slijm.'
de vk zei dat het waarschijnlijk toch mijn darmen zijn geweest.
;savonds en de dag erna geen last meer van gehad. dus nu maar hopen dat het wegblijft.
11 oktober weer terug naar de vk.

Terug
Bovenaan