Wat is dit nou???? help!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

allereerst ff een waarschuwing (zorg dat je niet zit te eten ofzo)

Ik heb sinds twee dagen heel veel last van een soort waterige afcheiding. (tja ik kan het niet mooier laten klinken). Ik moet ook heel vaak naar het toilet. nu vroeg ik me af is dit nu gewoon afscheiding,vruchtwater of heb ik zo;n zwakke blaa en laat ik gewoon iets lopen . Ik stond net in een winkel en voelde gewoon iets nats tussen m'n benen, dit had ik gisteren ook al.
Wie oh wie heeft dit ook of weet wat dit kan zijn???

bedankt!!

Juffie 36,3wkn

Klinkt mij in de oren als een zwakke blaas.. heb ik zelf ok in ieder geval, en is meestal mooi waterig en heeft afentoe een kleurtje (alnaargelang wat en of ik veel of weinig heb gedronken..) Het kindje wordt vooral op het eind van de zwangerschap steeds groter, gaat steeds meer op de blaas drukken en met een beetje mazzel geeft het er regelmatig ook klappen tegen :) Dat alles kan zorgen voor wat minder blaascontrole natuurlijk..

Vruchtwater, voor zover ik het weet dan, is meestal ietwat troebel, met vlokjes, en ruikt wat zoetig.
Maar als je het niet vertrouwt of je wilt het gewoon echt zeker weten, bewaar dan een vochtige onderbroek of stop er iets van een inlegkruisje in om het vocht op te vangen, en ga daar dan mee naar de verloskundige. Die kan je allicht verder helpen, en dan ben je in ieder geval toch gerust.

Terug
Bovenaan