Wat is dit nou weer?

Goeiemorgen meiden,

Gefeliciteerd iedereen die zwanger is om te beginnen!!
maar nou heb ik een vraagje..
Ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen en heb dus altijd mijn ongesteldheid op maandag(gisteren).
Die is dus niet gekomen, ik heb normaal ook al dagen van te voren erge pijn in mijn buik en rug maar ook dat heb ik nu niet.
Ik voel af en toe wel wat gerommel en zoals nu (toevallig) heb ik ook wat lichte steekjes. maar verder heb ik niks.
Ik wil niet testen want die stellen me steeds teleur.
Wat denken jullie ervan?

Groetjes van Ellen
 
Hoi,

Het kan beide kanten op. Of je hebt beginnende zwangeschapskwaaltjes Of het zijn toch verschijnselen van een aankomende ongi. Als je niet keer op keer teleurgesteld wilt worden, wacht je gewoon een week. Tegen die tijd heb je veel meer kans dat er als je ev. zwanger zou zijn genoeg zwangerschapshormoon is aangemaakt en zal de test minder snel een negatief resultaat geven. Uiteindelijk als de ongi uitblijft zul je toch moeten testen, hoe vervelend het ook is. In ieder geval succes.
 
Hoi Ellen,

Aan de ene kant zou ik zeggen: als je altijd regelmatig ongi bent, dan is er nu wel een hele grote kans dat je wel zwanger bent! Maar aan de andere kant, in de loop van de tijd heb ik hier op het forum ook veel meiden gehoord die dus toch niet zwanger waren in zo'n geval....dus er is geen peil op te trekken. Ik kan me heel erg goed voorstellen dat je niet wéér negatief wilt testen, daar ben ik nu ook steeds bang voor, je zou op een gegegeven moment gewoon niet meer durven testen he??? Maar anders wacht je toch gewoon nog eventjes, hoe lang ben je al van de pil af? Als je nou al een hele tijd van de pil af bent en al die tijd regelmatig was, dan zou je nu voor jezelf een grens van een week ofzo kunnen stellen, en als je nog niet zo lang van de pil af bent, leg je die grens iets langer...misschien maar een ideetje? Sterkte, liefs Anke
 
Hoi Ellen,
Mijn eerste reactie is TOCH TESTEN.
Ik zou nog twee dagen wachten of zo. Die twee dagen gaan dan wel heeeeel lang duren maar dan heb je misschien toch wat meer zekerheid.
Heel veel succes

liefs, Ank
 
Terug
Bovenaan