wat is dit nou weer?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames daar was ik weer.

Allereerst alle zwangeren van harte gefeliciteerd!!! En alle niet(of twijfelachtigen) succes!!!
Heb de hele week jullie verhalen gevolgd, kan alleen helaas nog weinig vragen beantwoorden omdat ik er zelf (helaas) geen verstand van heb!

Maar ik had wel weer even een vraagje.
Ik heb gister ochtend en gisteravond "last"gehad van roze/zalmkleurig slijm (sorry, beetje vies weet ook niet hoe ik het anders moet noemen) Weet echt niet meer wat ik met m'n lichaam aan moet! Weet soms niet wat voor en achter is. Heb ook last van m'n borsten heb soms t gevoel dat m'n tepels worden ingedrukt en dat ik een hele strakke bh aan heb. Komt mijn menstruatie eraan, zit mijn lichaam in de knup omdat ik net gestopt ben met de pil of het laatste(wat denk ik nog niet kan) ben ik zwanger?

Ik weet dat jullie geen dokters zijn, maar zijn er mensen die dit herkennen of mij raad kunnen/willen geven?

groetjes esther

Hoi Esther,

probeer je niet gek te laten maken door alles wat je voelt. Ik ben in aug. gestopt met de pil en voel elke maand ook vanalles. De eerste 2 menstruatie's een cyclus van 28 dagen dus ik dacht das mazzel hebben. De een na laatste keer was ik 5 dagen overtijd met de nodige ongemakjes en de laatste keer 7 dagen met krampen in mijn buik vanaf de week na de eisprong. Ik hou het mezelf ook elke maand voor: laat je niet gek maken!!! En ik weet net als velen hier hoe moeilijk dat is. Je wilt iets heel erg graag en het gebeurt vaak niet zomaar. Ik hoop dat dit een beetje troost biedt en anders zul je genoeg van dit soort vragen en onzekerheden terugvinden op het forum.

Succes

E.

dankjewel voor je reactie,

Vandaag heb ik "gelukkig" geen last! Das weer voor het eerst sinds een week, poeh ben wel blij hoor! En pas toen net dacht ik eraan om eens te kijken of ik al een reactie had! Dat vind ik best goed van me zelf (hihihi) De afgelopen week deed ik niets anders dan ronddwalen op het internet namelijk. Het is denk ik bij mij gewoon zo dat ik me vanalles in praat als ik me "rot"voel. Maar zoals nu voel ik me top en kijk ik er weer positief tegen aan, in de zin van,*mijn tijd komt wel* gewoon geduld hebben en de rest volgd vanzelf! Ik lees dit nu terug en het lijkt wel alsof een ander dit getypt heeft(?)

Je hebt me dus zeker zoals je dat noemt troost gegeven, en me geholpen om op deze aarbol weer te keren!

En is het deze maand niet "raak", op naar de volgende ronde!!!!

En jij ook heel veel succes.....

groetjes esther

Mijn eerste menstrautie nadat ik was gestopt met de pil was ook slijmerig en roze. Bij mij was het gewoon een menstruatie maar het kan ook een innestellings bloeding zijn. De enige manier die je zekerheid kan geven is een test doen. Maar test niet te snel. En wacht gewoon nog even af. En inderdaad je moet jezelf niet gek maken, dat deed ik ook in het begin. En des te groter is de teleurstelling..

Sinds ik de pil niet meer slik begint mijn menstruatie altijd met 1 dag roze afscheiding, daarna zet het door.

Terug
Bovenaan