Wat is dit nou weer?????

A

Anoniem

Guest
Sinds vrijdagavond is het inneens elke avond raak. Na een uur of 8 begin ik erg moe te worden, veel last te krijgen van mijn buik en rus, maar het ergste is dat ik elke avond misselijk en koortsig word.....Wat heeft dat te betekenen? Herken dit helemaal niet van mijn vorige zwangerschappen. Het hele weekend loop ik nu al te rommelen en te klieren.......En steeds 's avonds zo ontzettend rillerig en misselijk.......

Nog meer????
Las heel stiekem op het november forum dat daar er meer last van hebben.........Zou dat dan heel misschien een tekentje zijn dat ik echt op het einde ga lopen? Of moet ik dit nog 4 weken of langer volhouden???????

Liefs Hilma.

Enne, zou ik morgen de vk er maar over bellen??

Wat vervelend voor je. Dus je hebt het alleen in de avond? Als je het overdag zou hebben zou ik zeggen wellicht is het een griepje door verminderde weerstand.

Feit is wel hoe verder je komt des te meer kwaaltjes je lijkt te krijgen. Ik zou het voor de zekerheid toch even navragen, al is het maar voor de gerusstelling.

liefs
talke
januari forum

Hoi,
ik kan je een handje geven hoor.
ik had het zaterdag ook heel erg maar toen had ik ook geen moment rust genomen.
gisteren heb ik wat meer gerust en toen was het wat minder.
en aangezien jij al vier kindjes hebt denk ik dat jij niet echt aan veel rust toekomt.
ik ben zo'n type dat mezelf geen rust gunt ook al heb ik maar een kind maar gisteren was ik gewoon aan het einde van mijn latijn.
heb gisteren s'middags een paar uur gerust en dat heeft echt geholpen.
ik had ook echt zoiets van moet ik zo nog vijf weken lopen???????
dan word ik helemaa gek denk ik.
gr lisette

Ik heb geen idee wat het is, maar heb er ook wel last van. Ik heb het dan vooral 's morgens, ben heel misselijk en ook rillerig. Voel me de rest van de dag ook erg moe.
Ik ben echt de dagen aan het tellen want ik vind dit niet fijn!

Sterkte!

Groetjes,
RV

Vanmiddag tussen 1 en 2 heeft onze verloskundige praktijk een telefonisch spreekuur, dan zal ik bellen.
En in tegenstelling tot wat Lisette dacht, was juist dit weekend lekker rustig, heb zelfs zaterdagmiddag een uurtje geslapen, en gisteren ook...
Maar op het novemberforum schijnen er dus meer last van te hebben.
Zal wel echt de laatste zware loodjes zijn......en idd begin nu ook echt af te tellen. Elke dag even alles weer bij werken en denken dat dit misschien wel de laatste dag is voor..... (al mijn bevallingen zijn 's avonds of 's nachts begonnen, dus vandaar...)

Dus een fijne dag allemaal, zonder al te veel vervelende dingen..

Liefs Hilma.

Terug
Bovenaan