Wat is dit nou weer???????

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Afgelopen 2 dagen had ik een beetje beige / wit slijm, een beetje veel eigenlijk, nu heb ik ineens allemaal oud bloed achtig er tussen zitten!!!

Ik moet vrijdag oas ongi worden, dit is wel erg raar of nie?? Weet iemand hier meer over??? vorige keer was mn cyclus ineens wat langer maar nu dan ineens 6/7 dagen korter??

ik snap er niets van, als ik echt ongi wordt ga ik ook maar aan de ovu testen, de hele maand om de dag klussen trek ik niet denk ik...

Hopelijk weet iemand hier meer van !

kus kim

Hai,

Ik had deze maand ook opeens een kortere cyclus, werd ineens 3 dagen eerder ongi en dat terwijl mijn cyclus altijd 'klokslag' 28 dagen is....Ik begrijp er ook niets van!! Ik ben wel afgelopen maand begonnen met Ovu testen en dat was wel heel duidelijk etc maar helaas..ook deze maand was het niet raak.

Het enige advies wat ik je kan geven is eigenlijk: Gewoon doorgaan! Houd moed en ook bij jou komt het helemaal goed!! Laat je niet ontmoedigen!

Gr Lynn

Vaag he?!
Ik had afgelopen ineens pas mijn ei op dag 21 (normaal dag 16) en op dag 27 had ik bloedverlies. Dit had ik 6 dagen lang om de dag en toen werd ik alsnog ongesteld op de geplande NOD. Heel vaag en onverwacht en irritant!!! :-(
Ik hoop dat het bij jou niet doorzet, maar helaas kun je niet meer doen dan afwachten!

2 x naar de wc geweest en nu geen bruin slijm meer... wel steekjes in onderbuik... ik wacht af!!!

liefs kim

Terug
Bovenaan