Wat is dit nou weer?

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve meiden!

Ik heb morgen mijn NOD, maar heb nu sinds vanochtend een soort van hartkloppingen. Weet niet precies hoe ik het moet uitleggen, maar net of hij in 1 keer veel sneller gaat.
Zou dit de spanning kunnen zijn of toch iets anders? Heb het nog nooit zo gehad namelijk..

Liefs Rianne

Mm kan spanningen zijn... Of je let er misschien extra op nu.
Even in de gaten houden. Krijg je pijn of wat dan ook, zal ik toch maar even langs de HA gaan...

Liefss

Nee, eigelijk alleen hartkloppingen. Maar het is nu al weer een stuk rustiger. Ik weet niet wat het was, als het vaker gebeurd zal ik wel is na de ha gaan!
Dankje voor jullie snelle antwoorden!

hallo,

Ik ben van het oktoberforum en breek even in.
Ik heb al jaren last van hartkloppingen. Krijg er zelf medicijnen voor maar door de kinderwens moest ik daarmee stoppen. Het was dus weer in alle hevigheid terug maar kon er niks voor krijgen. Nu ik zwanger ben is het erger dan ooit maar dat kan komen door de hormonen. Erg vervelend is het wel want soms voelt mijn lijf echt zwaar en heb het vaak op een dag en voelt erg naar. Maar helaas is het niet anders. Na de bevalling en bv ga ik weer starten met medicatie.

Hopenlijk blijft het weg bij je. Het is erg vervelend. Ik kreeg het ook ineens en is niet meer weg gegaan helaas:-(
sterkte

liefs

Dankje wel voor je reactie!
Wat balen voor je dat je er nu zoveel last van hebt! Je weet waar voor je het doet natuurlijk, maar toch lijkt het me inderdaad meer dan vervelend!
Hopelijk komt het bij mij niet zo ver, maar ga het zeker in de gaten houden!

Succes met je zwangerschap! Gaat verder alles goed buiten de hartkloppingen om?

liefs

ja zal het maar wel even in de gaten houden meid. Ik heb geen ernstige hartafwijking gelukkig maar een vervelende zei de cardioloog. Gelukkig niks ergs maar vervelend is het zeker.

ja verder gaat alles goed. dit is mijn 2e en merk wel dat ik veel last van de banden heb en onderrug maar schijnt normaal te zijn. Verder mag ik niet klagen.
bedankt voor je intresse:)

jij succes en natuurlijk ook met zwanger worden. is iedereen gegund hier.

liefs

Terug
Bovenaan