wat is dit nou

hallo allemaal,
ik heb een vraagje :mijn nod is volgende week zondag 18 juni,ik heb maandag mijn eisprong gehad,nu verlies ik sinds gisteren heel af en toe bruin\licht rood bloed[heel af en toe bij het afvegen] het is denk ik nog te vroeg om ongesteld te worden [ik heb cyclus van 30 dagen]maar wat kan dit dan zijn? we hebben flink geklust in mijn vruchtbare periode.
ik hoop dat ik antwoord krijg alvast bedankt
 
Nou die anoniem is zeker met d'r verkeerde been uit bed gestapt.

Ik zou het eigenlijk niet weten
Het zou misschien innestelings bloeding kunnen zijn want gisteren is het dan 5 dagen geleden dat je je eisprong hebt gehad.

Ik hoop het voor je dat het een goed teken is.

Veel liefs
Brenda
 
weet je zeker dat je maandag je eisprong had want het lijkt mij aan de vroege kant voor een innestelingsbloeding, je hoort ook weleens dat mensen een beetje bloed verliezen rond de eisprong
Gr
L
 
ja sorry anomien was maar een vraagje hoor!!
en brenda bedankt voor de reactie.
en L ik had vorige week ovulatietesten gedaan en ben bij dag 11 begonnen en toe leken de streepjes best veel op elkaar dus dat was geen eisprong denk ik en zondag gaf de ovulatietest een duidelijke sstreep dus heb ik maandag of dinsdag mijn ovulatie gehad denk ik,op dit moment heb ik geen bloed meer,ik had vanmiddag nog wel een ongesteldheidsgevoel,wat dat te betend weet ik niet maar ik vindt het wel allemaal raar.
gr ikke
 
Terug
Bovenaan